نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۷

دنباله فیلم The Devil's Rejects در دست ساخت است

طبق خبرهای منتشر شده، دنباله فیلم مطرودین شیطان (The Devil's Rejects) قرار است فیلم بعدی راب زامبی باشد.

راب زامبی بیشتر به‌عنوان خواننده و نوازنده سبک راک و متال شناخته می‌شود، اما شاهد فعالیت او در سینما نیز بوده‌ایم. زامبی به‌عنوان بازیگر، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده در سینما فعالیت می‌کند و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که فیلم بعدی او مشخص شده است. طبق خبری که وب‌سایت BloodyDisgusting منتشر کرده، زامبی تصمیم دارد تا دنباله‌ای برای فیلم House of 1000 Corpses (خانه ۱۰۰۰ جسد) محصول سال ۲۰۰۳ و فیلم The Devil's Rejects محصول سال ۲۰۰۵ را تولید و منتشر کند تا بار دیگر شاهد بازگشت گروه فایرفلای باشیم.

با این حال، با توجه به سرنوشت سه شخصیت بیبی فایرفلای با بازی شری مون زامبی، اوتیس دریفتوود با بازی بیل مسلی و کاپیتان اسپالدینگ با بازی سید هیگ، در پایان فیلم The Devil's Rejects، شاید طرفداران تعجب کنند که زامبی قرار است چگونه قسمت سوم این مجموعه را تولید و منتشر کند. با وجود این، هر چیزی امکان‌پذیر است و این احتمال وجود دارد که این فیلم یک پیش درآمد برای این مجموعه باشد و به اتفاقاتی که پیش از دو فیلم اول رخ داده است، بپردازد یا اینکه اتفاقات این فیلم در جهنم جریان داشته باشد. با این حال، باید تا انتشار اطلاعات رسمی از این فیلم صبر کرد.

با این حال، تاکنون این خبر توسط زامبی تایید یا تکذیب نشده است. فیلم 31 آخرین فیلم زامبی بوده که در سال ۲۰۱۶ اکران شده است، اما این فیلم نتوانست نظر منتقدان و تماشاگران را جلب کند. فیلم House of 1000 Corpses در سال ۲۰۰۳ با بودجه‌ای معادل ۷ میلیون دلار تولید شد و ‌به روی پرده‌های سینما رفت. این فیلم موفق شد حدود ۱۶.۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. پس از آن فیلم The Devil's Rejects نیز با همین هزینه تولید و در سال ۲۰۰۵ منتشر شد. این فیلم توانست حدود ۱۹.۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. هر دو فیلم فروش خانگی بسیار موفقی را نیز داشته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده