نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

دنباله Sunset Overdrive در صورت وجود ناشری خوب ساخته می‌شود

استودیو اینسامنیاک گیمز اخیرا اعلام کرده که ساخته شدن دنباله بازی Sunset Overdrive، منوط به پیدا شدن ناشری مناسب است. 

بازی Sunset Overdrive، محصول سال ۲۰۱۴ که به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان منتشر شد، یکی از آثار موفق آن زمان بود و استقبال خیلی خوب گیمر‌ها و منتقدین را در پی داشت. همین هم باعث شد تا خیلی‌ها خواستار ساخته شدن دنباله این بازی باشند اما این اتفاق تا به امروز رخ نداده است. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، اینسامنیاک گیمز، سازنده این اثر، اعلام کرده که علاقه زیادی به ساخت دنباله آن دارد ولی این بازی تنها در صورتی ساخته خواهد شد که ناشری مناسب از آن حمایت کند. 

تیم پرایس، مدیرعامل و بنیان‌گذار استودیو Insomniac Games، اخیرا در مصاحبه‌ای در مورد دنباله بازی Sunset Overdrive گفت:

من می‌دانم که طرفداران ما علاقه زیادی به بازی Sunset Overdrive 2 دارند و مدام در رابطه با آن بحث می‌کنند و خواستار ساخته شدنش هستند. با این حال ما برای ساخت این بازی، نیاز به حمایت زیادی از جانب یک ناشر خوب داریم. چرا که Sunset Overdrive 2 در صورت ساخته شدن، یک بازی در ابعاد بسیار بزرگ خواهد بود. 

درست است که مایکروسافت ناشر بازی Sunset Overdrive بود، اما حق و مجوز ساخت این بازی در اختیار اینسامنیاک گیمز است و این استودیو می‌تواند بدون مشکلی برای آینده آن تصمیم‌گیری کند. حال باید منتظر ماند و دید که آیا حمایت لازم از این استودیو برای ساخته شدن بازی Sunset Overdrive از جانب ناشری خاص صورت خواهد گرفت یا خیر. حتی این امکان وجود دارد که اگر Sunset Overdrive 2 توسط ناشری به غیر از مایکروسافت ساخته شود، شاهد انتشار آن روی پلتفرم‌های مختلف باشیم. 

نظر شما در مورد توضیحات تیم پرایس چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده