نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

تیزر کوتاهی از فیلم The New Mutants منتشر شد

اخیرا تیزر کوتاهی از اسپین آف ترسناک مجموعه X-Men یعنی فیلم The new Mutants منتشر شده است.

اولین تریلر از اسپین‌آف مورد انتظار مجموعه X-Men یعنی فیلم The New Mutants چندی پیش منتشر شد. از این تریلر می‌شد فهمید که این فیلم بیشتر از اینکه یک فیلم ابرقهرمانی استاندارد باشد، یک فیلم ترسناک محسوب می‌شود. اخیرا نیز یک تیزر خیلی کوتاه از این فیلم منتشر شده است.

این تیزر کوتاه از طریق حساب رسمی فیلم در شبکه اجتماعی توییتر و با انتشار پیام «بعضی از چیزها را می‌توان زندانی کرد» منتشر شد. در این تیزر اطلاعاتی در رابطه با فیلم منتشر نمی‌شود، با این وجود در این تیزر به صورت واضحی به سبک متشنج محور فیلم اشاره می‌شود.

فیلم The New Mutants در تاریخ ۱۳ آپریل ۲۰۱۸ (جمعه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۷) اکرانش را در سینما‌ها آغاز خواهد کرد. تیم بازیگری این فیلم از بازیگرانی چون میسی ویلیامز (از سریال Game Of Thrones)، آنا تیلور جوی (از فیلم Split)، هنری زاگا (از سریال 13 Reason Why) و آلیس بارگا (از فیلم Elysium) تشکیل شده است. وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده جاش بون، کارگردان فیلمی چون The Fault in Our Stars است.

کارگردان فیلم یعنی جاش بون، طی مصاحبه‌ای در هفته گذشته اعلام کرد که این فیلم می‌تواند یک سرآغاز برای سه‌گانه‌ی ترسناکی از مجموعه مردان ایکس (X-Men) باشد. او در این مصاحبه چنین گفت:

ما این فیلم را به عنوان یک سه گانه به موسسه فاکس آوردیم، همچنین این فیلم براساس نوشته‌های نویسنده‌ی دنیای سینمایی مارول یعنی بیل سینکیویزیک و برخی مسائل مربوط به دهه هشتاد میلادی است. هر سه فیلم این سه‌گانه در سبک ترسناک ساخته خواهند شد، و البته هرکدام از آن‌ها یک نوع متفاوت از فیلم‌های ترسناک خواهند بود. این فیلم یک فیلم ترسناک ماورایی است که در واقعیت متفاوت جریان دارد. فیلم بعدی نیز یک فیلم ترسناک کاملا متفاوت نسبت به فیلم The New Mutants خواهد بود. تلاش ما بر این است که با بررسی سبک ترسناک و فیلم‌های کامیک بوکی بتوانیم هر کدام از فیلم‌های مجموعه را در سبک خاصی از ترس تولید کنیم. استفاده از اتفاقات مهم برای ساخت فیلم مسئله‌ایست که ما در رابطه با کامیک‌ها دوست داریم.

در دیگر اخبار، اخیرا شنیده می‌شود که ممکن است یک فیلم بر اساس کاراکتر x-23 نیز ساخته شود. کارگردان سینما یعنی جیمز من‌گلد نیز تایید کرده است که در حال کار روی یک پروژه با محوریت کاراکتر لورا کنی است، کاراکتری که در فیلم لوگان معرفی شد. چندی پیش نیز مشخص شد که پروسه فیلم‌برداری فیلم The New Mutant به پایان رسیده است.

شما می‌توانید تیزر منتشر شده از این فیلم را در زیر مشاهده کنید:

برای دریافت ویدیو از طریق آپارات اقدام کنید


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده