نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵

آغاز جشنواره فیلم های ترسناک در نماوا، رایگان تماشا کنید

در جشنواره فیلم های ترسناک سرویس فیلم و سریال نماوا، به تماشای رایگان بهترین فیلم‌های ترسناک از جمله فیلم جدید Annabelle: Creation بنشینید.

سرویس فیلم و سریال نماوا آرشیوی از بهترین فیلم ها و سریال‌ها با دوبله‌ فارسی با کیفیت است که می‌توانید هر کجا و هر مکان تنها با اتصال به اینترنت به تماشای آنها بنشید. اگر پیگیر فیلم‌های ترسناک باشید، از امروز به مناسبت آغاز رویداد سه روزه هالووین، نماوا نیز جشنواره هیجان‌انگیزی را برای فیلم‌‌های ترسناک آغاز کرده است. در این جشنواره شما می‌توانید با ورود به نماوا از طریق مرورگر، اپلیکیشن موبایل یا اپلیکیشن تلویزیون‌های هوشمند به مدت سه روز از یکشنبه تا سه شنبه هفته جاری، فیلم‌های ترسناک را به صورت رایگان تماشا کنید. از جمله فیلم‌هایی که در جشنواره نماوا برای تماشا در دسترس‌تان قرار دارند می‌توان به دو فیلم ترسناک از مجموعه حلقه (The Ring)، فیلم خاموشی (Lights Out)، بیگانه: کاوننت (Alien: Covenant)، احضار (The Conjuring 2) و البته جدیدترین فیلم مجموعه آنابل با نام آنابل: آفرینش (Annabelle: Creation) اشاره کرد که به ویژه تماشای این فیلم را به همه پیشنهاد می‌کنیم.

اگر می‌خواهید هالووین خود را با فیلم‌های مهیج و دلهره‌آور بگذرانید و با دوبله فارسی با کیفیت ترس را تجربه کنید از روز هفتم آبان تا نهم آبان از طریق اپلیکیشن موبایل نماوا، وب‌سایت نماوا یا اپلیکیشن تلویزیون نماوا حتما به این سرویس سر بزنید و از تماشای ترسناک‌ترین فیلم‌ها به صورت رایگان لذت ببرید.

ورود به وب‌سایت | دانلود اپلیکیشن اندروید | دانلود اپلیکیشن تلویزیون اندروید | دانلود اپلیکیشن iOS


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده