نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۴

بازی LEGO Dimensions دیگر محتویات جدیدی دریافت نخواهد کرد

کمپانی برادران وارنر اخیرا تایید کرده که دیگر محتویات جدیدی برای بازی LEGO Dimensions منتشر نخواهد شد.

LEGO Dimensions یک بازی با محوریت شخصیت‌های لِگو است که کاراکتر‌ها و محتویات مختلفی را از محصولات کمپانی برادران وارنر مثل هری پاتر، بتمن و موارد دیگر می‌توان در آن مشاهده کرد. با این حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، مشخص شده که این بازی دیگر محتویات جدیدی دریافت نخواهد کرد. کمپانی برادران وارنر اخیرا ضمن اعلام این خبر، تایید کرد که دیگر قصد انتشار بسته الحاقی جدیدی را برای بازی LEGO Dimensions ندارد. 

البته این کمپانی اعلام کرد که به پشتیبانی از سرور‌های بازی و همچنین رفع مشکلاتی که کاربران در این بازی دارند، ادامه خواهد داد و قرار نیست کلا این بازی را فراموش کند. با اینکه این کمپانی دلیل اصلی خود را برای منتشر نکردن محتویات جدید این بازی اعلام نکرده، اما می‌توان افت فروش این سبک از بازی‌ها طی سال‌های اخیرا را دلیل اصلی این تصمیم دانست. به طوریکه کمپانی دیزنی هم چندی پیش تصمیم گرفت تا به پشتیبانی خود از بازی Disney Infinity که آن هم در این سبک بود، پایان بدهد. 

بازی Lego Dimensions اولین بار در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و به مرور زمان، بسته‌های الحاقی مختلفی برای آن منتشر شدند که هریک محتویاتی با حال و هوای آثار خاص را به این بازی اضافه می‌کردند. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده