نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

توضیحات مایکروسافت در رابطه با آینده سری Fable

پس از تعطیل شدن استودیو لاین‌هد، آینده سری قدیمی Fable هم نامعلوم است. با این حال مایکروسافت اخیرا توضیحاتی در این مورد ارائه کرده است.

سال گذشته بود که کمپانی مایکروسافت، تصمیم گرفت استودیو لاین‌هد، سازنده سری بازی‌های Fable را تعطیل کند. این استودیو در آن زمان در حال کار روی بازی Fable: Legends بود که پس از تعطیلی، این بازی هم رسما لغو شد. درست است که پس از آن یک بازی از سری Fable با نام Fable Fortune منتشر شد، اما این بازی کارتی توسط استودیو مدیاتونیک و با حمایت مایکروسافت ساخته شده است. حال سوالی که در این بین وجود دارد، این است که آیا طرفداران این مجموعه نقش آفرینی در آینده شاهد یک نسخه بزرگ از آن خواهند بود یا خیر. سایت گیم‌اسپات، اخیرا در این رابطه مصاحبه‌ای با شنن لوفتیس از مایکروسافت داشته است. 

لوفتیس در این مصاحبه اعلام کرده که مایکروسافت علاقه زیادی به مجموعه Fable دارد و این علاقه به حدی زیاد است که حتی در زمان ساخت بازی Fable 2، مایکروسافت لوفتیس را به لندن منتقل کرده تا روی روند ساخت این بازی نظارت داشته باشد. لوفتیس در ادامه صحبت‌هایش گفت:

سری Fable برای خود من بسیار محبوب بوده و جای خاصی در قلبم دارد. اصلا یکی از دلایلی که به انگلستان رفتم، این بود که بتوانم بخشی از تیم سازنده بازی Fable 2 باشم. در حال حاضر ما بازی Fable Fortune را داریم و ما در کل عاشق این IP هستیم. در حال حاضر نمی‌توانم اطلاعات خاصی در مورد آینده آن ارائه کنم، اما امیدوارم که شانس برگشت به آلبیون را داشته باشم...

به هر حال لوفتیس در حال حاضر مدیر کل بخش نشر بازی‌های First Party مایکروسافت است و می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در ساخته شدن نسخه‌ای جدید از سری Fable ایفا کند. لوفتیس همچنین در مصاحبه خود اعلام کرده که هر ساله، نزدیک ۳۵۰ تا ۴۰۰ ایده مختلف برای بازی‌های جدید به وی ارائه می‌شوند و خب می‌توانیم امیدوار باشیم که یکی از این ایده‌ها، مربوط به سری Fable باشد و در نهایت هم بتواند نظر مایکروسافت را جلب کند. به هر حال این مجموعه آنقدر محبوب است که بتوان به ساخته شدن نسخه‌ای جدید از آن امید داشت. 

نظر شما در مورد صحبت‌های لوفتیس چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده