// یکشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

از این پس می‌‌توانید لوت‌باکس‌های بازی Overwatch را به دوستان خود هدیه بدهید

از این پس کاربران نسخه کامپیوتر بازی Overwatch قادر به گیفت کردن جعبه‌های لوت داخل بازی به دوستان‌شان خواهند بود.

یکی از مشکلات سرویس بتل‌ نت این بود که بعضی از آیتم‌ها را فقط برای خودتان می‌توانستید خریداری کنید و اکثر مواقع پیش می‌آید که می‌خواهید آیتمی را برای دوست خود بخرید و امکانش وجود نداشت. طبق جدیدترین اخبار بازی، برنامه بلیزارد بتل‌نت قابلیتی را اضافه کرده است که از طریق آن می‌توانید آیتم‌هایی از بازی‌های مختلف را برای دوستان خود به صورت گیفت خریداری کرده و ارسال کنید. برای مثال از این پس کاربران بازی Overwatch می‌توانند جعبه‌های لوت بازی را به صورت گیفت برای دوستان خود خریداری کنند.

همچنین این ویژگی برای بازی‌های دیگر کمپانی بلیزارد نیز در نظر گرفته شده است. به عبارتی کاربران بازی World of Warcraft، می‌توانند Petهای بازی و کاربران بازی Hearthstone می‌توانند کارت‌های بازی را به صورت گیفت خریداری کرده و برای دوستان خود ارسال کنند. حال در این میان یک سوال مهم پیش می‌آید آیا این قابلیت برای بازی Destiny 2 نیز در نظر گرفته می‌شود یا نه. برای مثال کاربران بتوانند سیلورهای بازی را به صورت گیفت برای یکدیگر خریداری کنند.

نکته جالب این سرویس، این است که حتی بلیت‌های بلیزکان را نیز می‌توانید به صورت گیفت برای سایر دوستان خود خریداری کرده و ارسال کنید.  همچنین در جریان به روزرسانی اخیر برنامه بلیزارد بتل‌نت، کاربران می‌توانند از قسمت Social یک چت گروهی راه انداخته و با دوستان خود گفت و گو کنند.بلیزارد بتل‌نت

بلیزارد بتل‌نت

بلیزارد بتل‌نت


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده