نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

جو منگنیلو تصویری از ماسک دث استروک منتشر کرد

جو منگنیلو، بازیگر منتخب برای شخصیت اصلی فیلم دث استروک (Deathstroke) اخیرا تصویری از نمای نزدیک ماسک آسیب دیده اسلید ویلسون، ملقب به دث استروک منتشر کرد.

طبق قرارهای گذشته و خبرهای مختلفی که منتشر شده بود، قرار بود جو منگنیلو نقش اسلید ویلسون، ملقب به دث استروک را در فیلم اختصاصی بتمن به نام The Batman ایفا کند. اما مدتی بعد از اعلام این خبر مشخص شد که او در این اثر حضور ندارد و این موضوع کنسل شد؛ به طوری که همه تصور می‌کردند که دیگر این شخصیت هیچ راه دیگری برای درخشیدن روی پرده سینما ندارد. اما مثل اینکه اینطور نیست و کمپانی برادران وارنر و دی سی قصد دست کشیدن از این شخصیت محبوب را ندارند.

زمانی که فیلمنامه فیلم اختصاصی بتمن که توسط خود بن افلک و جف جانز نوشته شده بود کنار گذاشته شد و مدتی بعد از آن مت ریوز قراردادی مبنی بر کارگردانی این پروژه امضا کرد و تصمیم گرفت که فیلمنامه این اثر را بازبینی کند و به عبارتی از ابتدا آن را بنویسد، به نظر می‌رسید که باز هم شانس دیگری برای هنرنمایی و درخشیدن اسلید ویلسون ملقب به دث استروک با بازی جو منگنیلو روی پرده سینماها وجود دارد. شایعات مختلفی حول محور این شخصیت مطرح شده بود که ادعا می‌کرد این شخصیت در فیلم Justice League (لیگ عدالت)‌ حضور داشته و به‌عنوان یکی از شخصیت‌های شرور این اثر، برای لکس لوثر کار می‌کند. اما مدتی بعد به نظر می‌رسید که این صحنه‌ها (البته اگر در ابتدا فیلمبرداری شده باشند)، به طور کلی از فیلم لیگ عدالت حذف شده است. به همین ترتیب تا مدتی پیش طرفداران تصور می‌کردند که شخصیت دث استروک دیگر هیچ شانسی برای درخشیدن روی پرده نقره‌ای سینما ندارد.

حال به نظر می‌رسد که اسلید ویلسون می‌تواند کمی بیشتر زنده بماند و برای مبارزه دیگری به روی پرده سینما برود. اوایل این هفته بود که باخبر شدیم که کارگردان فیلم The Raid (یورش) یعنی گرت ایوانز قرار است کارگردانی این اثر اختصاصی را بر عهده بگیرد. علاوه بر کارگردانی، به احتمال خیلی زیاد ایوانز وظیفه نویسندگی اسکریپت و فیلمنامه را هم بر عهده می‌گیرد. البته ناگفته نماند که همانطور که انتظار می‌رفت، جو منگنیلو برای بازی در نقش شخصیت منفی و شرور داستان بتمن یعنی اسلید ویلسون ملقب به دث استروک انتخاب شده و حضور او قطعی هم شده است.

اینکه فیلم اختصاصی Deathstroke چه زمانی قرار است به طور رسمی روی پرده نقره‌ای اکران شود هنوز مشخص نیست و یکی از اسراری است که ما نمی‌دانیم. اما جو منگنیلو شب گذشته تصویری از نمای نزدیک ماسک شخصیت دث استروک را که بر اثر مبارزه کمی آسیب دیده است در حساب کاربری رسمی خود در توییتر منتشر کرد که نشان می‌دهد او یک مبارز تازه‌کار نیست و می‌توان او را یکی از جنگجویان بسیار باتجربه دنیای فیلم‌های کمپانی دی‌سی دانست. بیایید نگاهی به این تصویر زیبا بیندازیم:

Slade Wilson - Deathstroke

از آنجایی که در اخبار مختلف اعلام شده بود و در ابتدا قرار بود که منگنیلو نقش این شخصیت را در فیلم اختصاصی بتمن هم ایفا کند، مشخص نیست که پروژه جدید دی‌سی با محوریت دث استروک چقدر روی فیلمنامه و داستان اصلی فیلم بتمن تاثیر خواهد گذاشت. زمانی که مت ریوز به طور رسمی برای هدایت و کارگردانی فیلم بتمن بر سر پروژه آورده شد، خیلی صریح اعلام کرد که فیلمنامه نوشته‌شده قبلی را استفاده نخواهد کرد. پس با این حساب هنوز مشخص نیست که آیا این شخصیت در این اثر هم حضور دارد یا خیر.

شخصیت دث‌ استروک که با نام دث استروک نابودگر (Deathstroke the Terminator) هم در دنیای کامیک شناخته می‌شود، نخستین بار در کتاب کامیک The New Teen Titans در سال ۱۹۸۰ معرفی شد. این مزدور همیشه مسلح در طیف گسترده‌ای از کامیک‌های دی‌‌سی و انیمیشن‌های سریالی طی سال‌های اخیر حضور داشته است. او علاوه بر اینکه دشمن شخصیت بتمن است، دشمن اصلی کماندار سبز (Green Arrow) نیز است. اگر این پروژه ادامه پیدا کند و ساخت آن قطعی شود، نمی‌توان گفت که این فیلم، اولین حضور او در دنیای واقعی بوده و اولین لایو اکشنی است که در آن حضور دارد. پیش از آن و در تلویزیون، دث‌ استروک با بازی مانو بنت به‌عنوان دشمن اصلی کماندار سبز در فصل دوم سریال Arrow (کماندار) حضور داشت. دث‌ استروک، مزدور معروف دنیای کامیک دی‌‌سی توسط مرو ولفمن و جورج پرز خلق شده است و در موارد متعددی با شوالیه تاریکی در کامیک‌های مختلف مبارزه کرده است و حتی بارها او را در مبارزات تن‌به‌تن شکست داده است. این شخصیت همچنین در دنیای بازی نیز از جمله بازی Batman: Arkham Knight و بازی Batman: Arkham Origins حضور داشته است. 


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده