// دوشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

تلگرام زومجی ۴۰ هزارتایی شد؛ شما هم به شبکه های اجتماعی زومجی بپیوندید

به مناسبت ۴۰هزارتایی شدن کانال تلگرام زومجی، بهانه‌ای پیدا کردیم تا نظرات و انتقادهای شما را بخوانیم و نگاهی کوتاه هم به عملکرد شبکه‌های اجتماعی زومجی داشته باشیم.

این روزها، یکی از قدرتمندترین ابزار نقل و انتقال جدیدترین اخبار و وقایع، شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شوند که همیشه در دسترس هستند و راحتی استفاده از آن‌ها، باعث محبوبیت بالای‌شان شده است. از آن‌جایی که صنعت گیم و سینما روز به روز در حال گسترده‌تر شدن هستند و در پی آن شاهد وقایع و اخبار بسیار زیادی هستیم، زومجی نیز سعی کرده تا با استفاده از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی، شما را همیشه در این دو صنعت غول‌پیکر به روز نگه دارد.

یکی از مهم‌ترین ابزار رسانه‌ای ما، کانال تلگرام است که تقریبا روی گوشی هوشمند یا کامپیوتر هر کسی پیدا می‌شود. به همین منظور سعی کرده‌ایم تا در کانال تلگرام خود همیشه به‌روز و آماده باشیم تا شمایی که از این برنامه زیاد استفاده می‌کنید، بتوانید جدیدترین اخبار دنیای بازی‌ها، سینما و تلویزیون را دنبال کنید. اما چنل تلگرام زومجی خود را فقط محدود به مطالب سایت نکرده و با گسترده‌تر کردن سرگرمی‌های خود، سعی کرده تا کانالی جذاب‌تر برای شما مخاطبین باشد. شما می‌توانید در کانال تلگرام زومجی شاهد موارد جذابی مانند گیف‌های بامزه، والپیپرهای زیبا، ساندترک‌های به یادماندنی و حتی مطالب جالبی باشید که برای‌تان حتما هیجان‌انگیز خواهند بود. با حضور شما دوستان، اخیرا چنل زومجی از مرز ۴۰ هزار کاربر عبور کرد تا به یکی از بهترین، سریع‌ترین و سالم‌ترین چنل‌های تلگرامی در حوزه گیم و سینما تبدیل شود. ما سعی کردیم تا بدون تبادل‌های بی‌جا و رایج امروزی، کانالی مفید و هیجان‌انگیز در اختیارتان قرار دهیم تا همیشه از دنبال کردن و خواندن مطالب آن لذت ببرید.

هرچند مدتی می‌شود که ما شاهد کانال‌های تقلبی با نام و لوگوی زومجی هستیم که البته گاهی هم باعث گمراهی برخی از کاربران شده‌اند و گاهی هم به سواستفاده تبلیغاتی پرداخته‌اند. بنابراین اگر هنوز عضو کانال زومجی نشده‌اید یا کانال اصلی ما را در اختیار ندارید، از شما دعوت می‌کنم تا با عضو شدن در چنل ما، باعث رشد و ترقی‌مان شوید.

عضوت در کانال رسمی تلگرام زومجی

آی دی کانال رسمی زومجی myzoomg است و غیر از آن تمامی کانال‌های دیگر با اسم و رسم زومجی تقلبی هستند.

علاوه بر تلگرام، ما سعی کردیم تا در شبکه بسیار محبوب اینستاگرام نیز فعال باشیم. به دلیل محبوبیت و تمرکز بالای این شبکه اجتماعی روی آیتم‌ها و کلیپ‌های ویدیویی، ما نیز تلاش می‌کنیم تا از این قابلیت، برای به نمایش گذاشتن هر چه سریع‌تر تریلرها و ویدیوهای جدید استفاده کنیم و در کنار آن اخبار مهم را نیز با شما به اشتراک بگذاریم. همانند کانال تلگرام، بخشی از آیتم‌های اینستاگرام را به سرگرمی‌هایی نظیر ویدیوهای جذاب یا نظرسنجی‌های مختلف اختصاص دادیم. صفحه اینستاگرام زومجی اکنون نزدیک به ۴۵ هزار نفر دنبال کننده دارد. اگر هنوز صفحه اینستاگرام ما را دنبال نکرده‌اید، از شما دعوت می‌کنم تا با دنبال کردن صفحه رسمی اینستاگرام زومجی، به بزرگ‌تر شدن جامعه ما در این شبکه اجتماعی محبوب کمک کنید:

صفحه رسمی اینستاگرام زومجی

نام صفحه رسمی اینستاگرام زومجی zoomg_official است و غیر از آن تمامی صفحه‌های دیگر با اسم و رسم زومجی تقلبی هستند.

البته زومجی در کنار اینستاگرام، فیسبوک و توییتر را نیز فراموش نکرده و اگر از کاربران این دو شبکه اجتماعی بزرگ هستید ما را دنبال کنید.

اگر شما پیشنهاد، انتقاد و نظری در مورد بخش شبکه‌های اجتماعی زومجی دارید، آن را با ما به اشتراک بگذارید تا در هر چه بهتر شدن کانال تلگرام زومجی، صفحه اینستاگرام زومجی، فیسبوک و توییتر سهیم باشید.

سپاس ويژه از تمامی کاربران فهیم شبکه‌های اجتماعی زومجی.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده