نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۷

جدیدترین آپدیت استیم امکان ارسال مستقیم بازی به کیوریتورها از سوی ناشران را فراهم کرد

کمپانی ولو در جدیدترین آپدیت استیم قصد افزودن امکانات جدیدی برای کیوریتورها، بازیکنان و بازی سازان دارد.

کمپانی ولو امروز از جزئیات جدیدترین آپدیت استیم برای کیوریتورها رونمایی کرده که در آن شاهد افزوده شدن امکانات جدیدی برای کیوریتورها، بازیکنان و بازی‌سازان هستیم. طبق اطلاعات موجود در پست مربوطه بلاگ استیم، آپدیت جدید به بازیکنان امکان مشاهده پیشنهادات مطرح شده توسط کیوریتورهایشان را هنگام بررسی تگ‌ها و سبک‌های مختلف می‌دهد. برای مثال، اگر شما به دنبال یک بازی جدید در سبک تیراندازی اول شخص هستید، می‌توانید نقدهای کیوریتورهای محبوب‌تان برای بازی‌های این سبک را در صفحه فروشگاه بخوانید. علاوه بر این، امکان گذاشتن ویدیو هم به دیگر اختیارات کیوریتورها افزوده شده تا هنگامی که کاربران بازی‌های پیشنهادی آن‌ها را بررسی می‌کنند، بتوانند ویدیو متعلق به آن را هم تماشا کنند.

کیوریتورها همچنین می‌توانند یک فهرست خاص ایجاد کنند و برای پیشنهاد سبک‌های خاص به بازیکنان کمک کنند؛ به این معنا که اگر کیوریتورها می‌خواهند بازی‌هایی را پیشنهاد کنند که برای افرادی که در وب‌سایت‌هایی مثل توییچ استریم می‌کنند مناسب باشند، آن‌ها می‌توانند فهرستی در این رابطه ایجاد و در صفحه خود قرار دهند. علاوه بر این، جدیدترین آپدیت استیم امکانات بیشتری به کیوریتورها برای شخصی‌سازی صفحاتشان می‌دهد و همچنین امکان بررسی اطلاعات آماری از اینکه آیا بازخوردشان برای مشتریان مفید بوده یا خیر هم به دیگر اختیارات آن‌ها افزوده خواهد شد.

و در نهایت، ویژگی ارتباط با کیوریتور هم به استیم افزوده خواهد شد. با استفاده از این ویژگی، ناشران می‌توانند به طور مستقیم نسخه مطبوعاتی بازی‌های خود را برای افرادی که علاقه‌مند به نقد بازی آن‌ها در استیم هستند، ارسال کنند. کیوریتورها می‌توانند با درخواست ناشران موافقت یا مخالفت کنند.

در حال حاضر، ولو گفته است قصد دارد یک بتا محدود با چندین استیم کیوریتور متخلف برگزار کند. با وجود اینکه اطلاعات دقیقی از تاریخ عرضه این آپدیت فاش نشده است، ولو گفته است که قصد عرضه آپدیت در پاییز جاری را دارد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده