// یکشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice و جمع آوری کمک ۸۰ هزار دلاری

استودیو نینجا تئوری سازنده بازی Hellblade: Senua's Sacrifice اعلام کرده است که مبلغ ۸۰ هزار دلار از سوی این استودیو به موسسه سلامت روان Rethink Mental Illness اهدا شده است.

اوایل ماه اکتبر استودیو نینجا تئوری که بازی‌های Enslaved: Odyssey to the West ،DmC: Devil May Cry و Heavenly Sword را در کار‌نامه دارد، اعلام کرد که به مناسب روز جهانی بهداشت روان تمام مبلغ حاصل از فروش جدید‌ترین بازی خود یعنی بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice در این روز را به موسسات فعال در حوزه سلامت روان اهدا خواهد کرد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو Ninja Theory از جمع‌آوری و اهدا مبلغ بیش از ۶۰ هزار پوند (در حدود ۸۰ هزار دلار) به موسسه Rethink Mental Illness خبر داده است.

این موسسه خیریه ضمن حمایت و ارائه خدمات به افراد مبتلا به بیماری‌های روانی، از طریق بر‌پایی کمپین‌های مختلف در جهت تغییر دیدگاه عمومی در قبال این نوع از بیماری‌ها تلاش می‌کند. تیمیم آنتونیادیز، از موسسان و مدیران ارشد استودیو نینجا تئوری در مورد اهدا بخشی از فروش بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice به موسسه Rethink Mental Illness گفته است:

ما به طرفدارانمان به دلیل نمایش جلوه‌ای از مهربانی‌شان نسبت به افرادی که هما‌نند قهرمان بازی یعنی سنوا (Senua) به کمک و حمایت برای ادامه مبارزه با بیماری‌شان نیاز دارند، افتخار می‌کنیم. کمک اهدائی ما به موسسه Rethink Mental Illness روی زندگی افراد بسیاری تاثیر خواهد گذاشت و به آن‌ها کمک می‌کند بر تاریکی‌های وجودشان غلبه کنند. اقدام کوچک ما تغییر بزرگی ایجاد می‌کند. متشکریم

همچنین موسسه Rethink Mental Illness در رابطه با این اقدام استودیو نینجا تئوری چنین اعلام کرده است:

کمک سخاوتمندانه شما تغییر بزرگی در شیوه عملکرد ما در موسسه Rethink Mental Illness ایجاد خواهد کرد. به‌واسطه این کمک مالی، ما قادر خواهیم بود که دو همکار را برای پاسخگویی به تماس‌های تلفنی برقرار شده با خط مشاوره و اطلاعات به صورت تمام وقت استخدام کنیم. از این طریق به افرادی که به تازگی بیماری روانی‌شان تشخیص داده شده آگاهی بخشیده و از آن‌ها حمایت می‌کند که این امر فوق‌العاده است.

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و پی سی در دسترس است. همزمان با بر‌پایی کمپین جمع‌آوری کمک‌های مالی برای بیماران روانی در روز جهانی بهداشت روان، یک تریلر جدید نیز از این بازی منتشر شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده