// شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲

یوبیسافت تریلرهای آموزشی بازی Assassin's Creed Origins را منتشر کرد

اشرف اسماعیل طی تریلرهایی بخش‌های جدید بازی Assassin's Creed Origins را به بازیکنان آموزش می‌دهد.

بازی Assassin’s Creed Origins پس از مدت‌ها انتظار بالاخره روز گذشته رسما منتشر شد و هم توانست نظر منتقدین را به خود جلب کند و هم اینکه با استقبال خوب گیمرها روبه‌رو شد. به همین بهانه، اشرف اسماعیل، کارگردان بازی، در تریلرهایی کوتاه به آموزش برخی از بخش‌ها و ویژگی‌های گیم پلی بازی که در این نسخه به سری Assassin’s Creed اضافه شده‌اند، پرداخته است؛ آموزش‌هایی که قطعا برای کسانی که تازه با سری بازی محبوب یوبی سافت آشنا شده‌اند، مفید خواهد بود.

این تریلرها به سیستم لوت و کرفتینگ بازی، مخفی‌کاری در مراحل، سیستم مبارزات و جستجو در محیط عظیم بازی مربوط می‌شود و هر کدام جداگانه در مورد یکی از این موارد توضیحاتی ارائه می‌دهد. برای مثال، در ویدیوهای مربوط به مخفی‌کاری و جستجو در محیط بازی، شما با نحوه کنترل عقاب مخصوص بایک آشنا می‌شوید. تریلر مربوط به سیستم کرفتینگ هم شما را با نحوه ارتقا سلاح‌ها و همچنین نحوه خرید و فروش وسایل مختلف آشنا می‌کند.

بازی Assassin’s Creed Origins هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است. اگر هنوز در خرید این بازی مردد هستید، می‌توانید بررسی بازی Assassin’s Creed Origins را در زومجی مطالعه کنید یا اینکه نگاهی به بررسی بازی از دید سایت‌های معتبر جهان داشته باشید.

برای دانلود تریلر از طریق آپارات اقدام کنید

برای دانلود تریلر از طریق آپارات اقدام کنید

برای دانلود تریلر از طریق آپارات اقدام کنید

برای دانلود تریلر از طریق آپارات اقدام کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده