// یکشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Ultimate Ninja Blazing

بازی موبایل Ultimate Ninja Blazing، تجربه‌ای ناب از دنیای ناروتو است که توسط کمپانی باندای نامکو، منتشر شده است. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

معمولا بازی‌های انیمه‌ای روی پلتفرم موبایل یا کنسول‌های خانگی از طرفداران خاصی برخوردار هستند و بیشتر مخاطبانی سمت آن‌ها می‌روند که اهل انیمه دیدن باشند. در این میان بعضی از انیمه‌ها یا شخصیت‌ها نیز هستند که نیازی به معرفی ندارند و اگر اهل انیمه دیدن هم نباشید، قطعا نام آن‌ها را شنیده‌اید. در این میان می‌توان به شخصیت ناروتو و سری انیمه یا بازی‌های Naruto اشاره کرد که از محبوبیت بالایی برخوردار است و طی سالیان دراز مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. حال بازی موبایل Ultimate Ninja Blazing، تجربه‌ای است جذاب که محتویات زیادی از دنیای ناروتو را در اختیار علاقه‌مندان به این مجموعه قرار می‌دهد.

داستان بازی Ultimate Ninja Blazing وقایع سری ناروتو را به تصویر می‌کشد

اگر انیمه ناروتو را دیده باشید که با داستان بازی اندروید و آیفون Ultimate Ninja Blazing آشنایی کامل خواهید داشت اما اگر تا به حال این انیمه یا بازی‌های آن را تجربه نکرده‌اید، باید بگویم که داستان بازی در دهکده‌ای به نام کونوها حول شخصیتی به نام ناروتو رخ می‌دهد. پسرکی که موقع تولدش یک روباه نه دم به دهکده حمله کرد و پس از یک نبرد طولانی، قدرت این روباه در بدن ناروتو مهر و موم شد. حال سال‌ها از آن ماجرا می‌گذرد و ناروتو به شخصیتی شیطون و بازیگوش تبدیل شده است و مدام کارهایی را انجام می‌دهد تا جلب توجه کند. در این بازی موبایل شما داستان ناروتو را از دوران کودکی پیش خواهید برد تا به وقایع نوجوانی وی برسید. به عبارتی از نظر بخش داستانی، با یک بخش بسیار طولانی و پر محتوا طرف هستیم که به شما اجازه بازی کردن با قهرمان‌های خاطره انگیز و محبوب سری را می‌دهد. نحوه‌ی بازی کردن نیز بدین شکل است که با یک بازی با ساختار مبارزه‌های تیمی نوبتی روبه‌رو هستیم و تیم شما، تشکیل شده از پنج شخصیت دنیای ناروتو که رفته رفته می‌توانید شخصیت‌های بیشتری را دریافت کرده و در صورت نیاز، آن‌ها را در تیم خود قرار بدهید. از طرفی یک یار کمکی نیز می‌توانید در هر مرحله برای خود انتخاب کنید که روند بازی بیش از پیش برای شما ساده‌تر می‌شود.

ایده مبارزات نوبتی در دنیای ناروتو، رنگ و بویی جدید را به این مجموعه بخشیده است

حال اگر در بخش داستانی قرار داشته باشید، قبل از شروع هر مرحله سه گزینه برای شما به نمایش در می‌آید. اولین گزینه مبارزه به صورت تک‌نفره است که فقط با تیم خود بازی می‌کنید. دومین مورد این است که دوستان خود را دعوت کرده و با شخصیت‌هایی که از قبل انتخاب کرده‌اند، وارد بازی شده و یک تیم تشکیل می‌دهد و آخرین روش برای بازی کردن مراحل بخش داستانی، این است که خودتان و سایر بازیکنان سراسر جهان یک تیم تشکیل داده و مشغول انجام مرحله مورد نظر شوید. قبلا هم گفته شد که محتویات بازی انیمه‌ای اندروید و آیفون Ultimate Ninja Blazing آن قدر زیاد است که حسابی شما را سرگرم کند و در کنار بخش تک‌نفره، یک بخش چندنفره نیز برای شما تعبیه شده که با تیم‌های سایر بازیکنان مبارزه خواهید کرد و برای ورود به این بخش، ابتدا مطمئن شوید که یک تیم بسیار قوی و حرفه‌ای را تشکیل داده‌اید. در پایان هر مرحله، اگر تمامی مواردی که از شما خواسته می‌شود انجام دهید، یک سری آیتم ویژه دریافت می‌کنید که بعضی از آن‌ها غذاهای مخصوص ژاپنی نظیر نودل و رامن یا کارت‌های سایر بازیکنان است.

حال در بخش Team Up می‌توانید تیم‌های مورد علاقه خود را تشکیل داده و از طرفی در بخش Enhance، قادر خواهید بود شخصیت‌های خود را لول‌آپ کنید. در این میان هرچقدر کارت شخصیت شما از ارزش بالاتری برخوردار باشد، تعداد دفعاتی که می‌توانید آن شخصیت را لول‌آپ کنید نیز افزایش پیدا می‌کند. در کنار بخش چندنفره و تمامی موارد ذکر شده نیز یک سری دانجن و چالش‌های روزانه قرار دارند که پشت سر گذاشتن آن‌ها آیتم‌ها و کارت‌های ارزشمند شخصیت‌های دنیای بازی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

بازی موبایل Ultimate Ninja Blazing با ترکیب مبارزات دوست داشتنی سری ناروتو با سیستم مبارزات نوبتی، تجربه‌ای جدید را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد و جدای از این مورد می‌توانید مبارزات را روی حالت خودکار گذاشته و شما فقط تیم خود را تنظیم کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Ultimate Ninja Blazing


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده