// شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

جدیدترین بسته الحاقی بازی Darkest Dungeon منتشر شد

استودیو Red Hook بسته الحاقی جدید بازی Darkest Dungeon را با نام The Shieldbreaker برای پی‌سی، مک و لینوکس منتشر کرد.

در میان اخبار بازی، استودیو رد هوک (Red Hook) اعلام کرد که اثر نقش‌آفرینی و فوق‌العاده این استودیو یعنی بازی Darkest Dungeon میزبان بسته الحاقی جدیدی با نام The Shieldbreaker شده است. محتوای یاد شده با قیمت تنها ۳.۹۹ دلار در دسترس کاربران پی سی، مک و لینوکس قرار گرفته است. همچنین سازندگان در بیانیه‌ای گفتند که DLC یاد شده تا انتهای سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن ویتا و آیپد نیز منتشر خواهد شد.

همانطور که از نام دی‌ال‌سی پیدا است، این محتوا کلاس‌ جدیدی را در بخش قهرمانان با نام The Shieldbreaker به بازی اضافه می‌کند. شیلد‌بریکر‌ها از تپه‌های شرقی در بازی حضور پیدا کرده‌اند و با داشتن قابلیت‌های جدید در مبارزات همچون مخفی‌کاری، شکستن و پاره کردن زره، به جمع مبارزان این بازی پیوسته‌اند. آیتم جدیدی نیز با نام Aegis Scale ضمیمه بسته الحاقی The Shieldbreaker شده است. آیتم یاد شده در مواقع اضطراری به کمک قهرمانان این بازی می‌آید و کاربران می‌توانند هنگامی که خط سلامت آنها کم است، از آن استفاده و خود را احیا کنند.

کمپانی رد هوک همچنین اعلام کرد که با همکاری کمپانی Ghost Ramp قرار است موسیقی متن این بازی را که به دست استوارت چتوود تنظیم شده است، در قالب دیسک گرامافون به طور محدود عرضه کند. دیسک گرامافون یاد شده شامل موسیقی متن هر دو بازی اصلی و بسته الحاقی The Crimson Court می‌شود. نسخه محدود این بازی، دو دیسک ۱۵۰ گرمی را شامل می‌شود که در کنار آیتم‌های دیگر به چشم می‌خورد. نسخه محدود این بازی با قیمت ۴۰ دلار معرفی شد و کمپانی Ghost Ramp قرار است در ماه اول سال ۲۰۱۸ میلادی (دی-بهمن) آن را عرضه کند.

در ادامه می‌توانید تصاویری از بسته الحاقی یاد شده را مشاهده کنید. بازی Darkest Dungeon هم‌اکنون برای ویندوز، مک، لینوکس، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن ویتا و آیپد در دسترس است و سازندگان چندی پیش از ساخت نسخه سوییچ این بازی خبر دادند.

Darkest Dungeon

Darkest Dungeon

برای اطلاع از خبر‌های پیشین بازی Darkest Dungeon، می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده