// شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

بازی Numantia با انتشار تریلری در دسترس قرار گرفت

بازی Numantia با انتشار یک تریلر لایو اکشن، برای پی‌سی و پلی‌استیشن 4 منتشر شد و در روز‌های آتی نیز به ایکس‌باکس وان راه پیدا می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو RecoTechnology S.L اعلام کرد که پروژه استراتژی و نوبتی آنها که جنگ بین ایبریایی‌ها و رومیان را به تصویر می‌کشد، منتشر شده است. با اعلام این خبر، تیم توسعه‌دهنده تریلر لایو اکشن بازی Numantia را نیز منتشر کرد.

در بازی Numantia شما در جایگاه هر یک از نیرو‌های Carus Segeda یا Roman General Scipio قرار می‌گیرید و وقایع جنگ امپراطوری رومیان را از دیدگاه هر دو طرف رصد می‌کنید. سازندگان این بازی با جمع‌آوری اطلاعات دقیق از تاریخ نبرد‌ها توانستند ۳۰ واحد نظامی آن دوران را به طور دقیق طراحی کنند. نبرد‌های یاد شده در نقاطی همچون Termes ،Palantia و Numantia رخ داده است که در بازی نیز شاهد آن مناطق خواهید بود.

بازی Numantia هم‌اکنون برای پلی استیشن 4 و پی سی در دسترس است. بازی مذکور همچنین برای عرضه روی ایکس باکس وان نیز برنامه‌ریزی شده است و قرار شد که در تاریخ ۹ آبان‌ماه (۳۱ اکتبر) در دسترس کاربران قرار گیرد. برای اطلاعات بیشتر از این بازی می‌توانید به وب‌سایت رسمی سازندگان یا صفحه استیم آن مراجعه کنید.

تریلر منتشر شده، بازیگری را نشان می‌دهد که با تن کردن تجهیزات جنگی، کنترلر را در دست می‌گیرد و بازی را آغاز می‌کند که در حین آن می‌توانیم نگاهی به روند بازی نیز بیندازیم.

ماه گذشته بازی Numantia با انتشار تریلری معرفی شد که بیشتر محتوای تاریخی این بازی را که به طور دقیق طراحی شده است، به نمایش قرار می‌داد.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده