// شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

قیمت و تاریخ عرضه کارت گرافیک GTX 1070 TI مشخص شد

کمپانی انویدیا، قیمت و تاریخ عرضه کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1070 Ti را اعلام کرد.

اگر به دنبال خرید یک گرافیک جدید و قدرتمند برای کامپیوتر خود هستید، تا هفته آینده و عرضه جدیدترین کارت گرافیک معماری پاسکال منتظر بمانید. طبق جدیدترین اخبار سخت افزار، کمپانی انویدیا تاریخ عرضه کارت گرافیک GTX 1070 Ti را اعلام کرد. کارت گرافیک GTX 1070 Ti در ۱۱ آبان ماه (دو نوامبر) در دسترس قرار خواهد گرفت  علاقه‌مندان می‌توانند نسبت به خرید این کارت گرافیک قدرتمند اقدام کنند.

از نظر مشخصات فنی و قدرت، کارت گرافیک GTX 1070 Ti قدرتی بین کارت گرافیک GTX 1070 و کارت گرافیک GTX 1080 خواهد داشت. به عبارتی این کارت گرافیک دارای ۲۴۳۲ هسته و ۸ گیگابایت حافظه بوده و پهنای باندی کلی آن برابر با ۲۵۶ گیگابایت در هر ثانیه است. درادامه انویدیا به این مورد اشاره کرده که قدرت کارت گرافیک GTX 1070 Ti دو برابر کارت گرافیک GTX 970 است و اگر اهل اورکلاک کردن باشید، به خوبی می‌توانید این کارت گرافیک را اورکلاک کنید.

در انتها مشخص شده که کارت گرافیک GTX 1070 Ti هم‌اکنون با قیمت ۴۵۰ دلار در آمریکا برای پیش فروش قرار داده شده و کمپانی‌هایی نظیر ایسوس، EVGA، گیگابایت، ام‌اس‌آی و PNY وظیفه تولید نسخه Ti را برعهده دارند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده