نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

فیلم The Purge 4 یک پیش درآمد خواهد بود

کمپانی یونیورسال اعلام کرد که فیلم The Purge 4 یک پیش درآمد برای این مجموعه خواهد بود. همچنین این کمپانی فهرست بازیگران این فیلم را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی یونیورسال تایید کرده است که فیلم پاکسازی ۴ (The Purge 4)؛ یک فیلم پیش درآمد برای مجموعه پاکسازی (The Purge) و قسمت اول خواهد بود. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، تمرکز اتفاقات این فیلم قرار است پیش از اتفاقات فیلم The Purge باشد که در نهایت اتفاقات این فیلم منجر به این شد که هر نوع جرم و جنایتی برای ۱۲ ساعت قانونی باشد. علاوه بر این، فهرست کامل بازیگران فیلم The Purge 4 نیز توسط یونیورسال منتشر شده است. استیو هریس، پچ دارا، موگا، مو مک‌ری، جویون وید و لورین لونا ولز، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در این فیلم مورد انتظار تایید شده است.

پیش از این حضور یلان نوئل، ملونی دیاز و لکس اسکات دیویس در فیلم The Purge 4 تایید شده بود. کارگردانی این فیلم بر عهده جرارد مک‌ماری خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه آن بر عهده جیمز دیمانکو، خالق و کارگردان سه قسمت اول فیلم The Purge بوده است. علاوه بر نوشتن فیلمنامه، دیمانکو به‌همراه مایکل بی، جیسون بلوم، برد فولر، اندرو فورم و سباستین کی. لمرسیر، به‌عنوان تهیه کننده نیز در فیلم The Purge 4 حضور خواهد داشت. همچنین نام رسمی این فیلم قرار است پاکسازی: جزیره (The Purge: The Island) باشد.

اولین فیلم The Purge در سال ۲۰۱۳ به‌روی پرده‌های سینما رفت و در ادامه فیلم The Purge: Anarchy (پاکسازی: هرج و مرج) در سال ۲۰۱۴ و فیلم The Purge: Election Year (پاکسازی: سال انتخابات) در سال ۲۰۱۶ به‌روی پرده‌های سینما رفتند. مجموع هزینه ساخت این سه فیلم تنها ۲۲ میلیون دلار بوده است و سه فیلم The Purge تاکنون بیش از ۳۱۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروخته‌اند.

فیلم The Purge: The Island برای اکران در تاریخ ۴ جولای ۲۰۱۸ (۱۳ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده