// جمعه, ۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۵

تم جدید بازی Call of Duty: WWII منتشر شد

کمپانی اکتیویژن تم داینامیک جدیدی از بازی Call of Duty: WWII را برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر کرد.

مدتی پیش یک تم از بازی Call of Duty: WWII در دسترس افرادی که اقدام به پیش خرید این بازی کرده بودند، قرار گرفت. این محدودیت بدان معنا بود که خریداران نسخه فیزیکی و دیگر بازیکنان قادر به استفاده از این تم در کنسول پلی استیشن 4 نخواهند بود. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، با تصمیم کمپانی اکتیویژن از امروز تمامی علاقه‌مندان به تازه‌ترین بازی سری Call of Duty می‌توانند تم جدید این بازی را دریافت کنند.

برای دریافت این تم لازم است ضمن داشتن بیش از ۱۷ سال سن، یک حساب کاربری آمریکایی داشته باشید. در صورتی که هر دو شرط را دارا هستید، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت PlayStation Live و لاگین کردن با استفاده از حساب کاربری PSN تم متحرک بازی Call of Duty: WWII را دریافت کنید. استودیو اسلج همر گیمز اعلام کرده است که جایزه‌های بازی مذکور تنها به تم ختم نمی‌شود و به مرور تعداد بیشتری از جوایز مختلف در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت.

در تم جدید چهاردهمین بازی سری ندای وظیفه، چندین سرباز را از نمای پشت سر مشاهده می‌کنید که به سمت ساحل نورماندی حرکت می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های این تم می‌توان به پخش موسیقی اصلی بازی در پس‌زمینه اشاره کرد. ویدیوی معرفی تم جدید بازی Call of Duty: WWII را در زیر مشاهده می‌کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

بازی Call of Duty: WW2، محصول مشترک کمپانی Activision و استودیو Sledgehammer Games در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و ویندوز عرضه خواهد شد. با پیش‌خرید این بازی ویژگی‌هایی همچون Division’s Pack، شامل پنج پوشش برای شخصیت‌ها و Multiplayer Upgrade که با استفاده از آن یک سلاح به طور دائم آزاد می‌شود، در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده