نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

زمان پری لود نسخه پی سی بازی Call of Duty: WWII مشخص شد

استودیو اسلج‌همر گیمز زمان آغاز پری لود و جزئیات بیشتری از نسخه پی‌سی بازی Call of Duty: WWII را اعلام کرد.

زمان زیادی به انتشار بازی Call of Duty: WWII باقی نمانده است، ولی بسیاری همچنان به دنبال خبرها و اطلاعات بیشتری از نسخه پی سی بازی هستند. زمان پری-لود (دانلود دیتای بازی پیش از آغاز زمان بازی کردن) و تغییرات صورت گرفته در نسخه نهایی بازی نسبت به نسخه آزمایشی از سوالاتی بود که پیش از این پاسخی برای آنها وجود نداشت، ولی روز گذشته استودیو اسلج همر گیمز طی پستی به آنها پاسخ داد.

مطابق آخرین اخبار بازی و بر اساس اعلام استودیو اسلج‌همر گیمز، بازیکنان می‌توانند از امروز به پری-لود نسخه پی‌سی بازی Call of Duty: WWII از طریق استیم اقدام کنند، ولی زمان دقیق شروع آن مشخص نیست. انتظار می‌رود که پری-لود نسخه پلی استیشن 4 بازی از امروز آغاز شود و این در حالی است که بیش از یک هفته از آغاز پری-لود نسخه ایکس باکس وان بازی می‌گذرد.

استودیو اسلج‌همر گیمز با عنایت به بازخوردهای بازیکنان در نظر دارد تا تجربه بازی را برای کاربران نسخه کامپیوتر در روز نخست انتشار نسبت به نسخه آزمایشی بازی لذت‌بخش‌تر سازد. این بدان معنا است که سیستم ضدتقلب بهبود خواهد یافت، عملکرد بازی با ارتقا همراه خواهد شد، میدان دید گسترش می‌یابد و از HDR به طور کامل پشتیبانی خواهد شد. شایان ذکر است که نسخه پی‌سی بازی از کارت‌های شبکه استیم نیز پشتیبانی می‌کند.

بازی Call of Duty: WW2 به طور رسمی برای عرضه در تاریخ ۱۲ آبان‌ماه سال جاری (۳ نوامبر) برای پلتفرم‌های پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان برنامه‌ریزی شده است. مزیت‌هایی نیز برای پیش‌خرید بازی در نظر گرفته شده است و پیش‌خرید‌کنندگان به‌عنوان پاداش، Division’s Pack را در بازی دریافت خواهند کرد که پنج پوسته‌ی جدید در بخش چند‌نفره و ۱۱۰۰ پوینت COD برای استفاده در بازی در اختیار می‌گذارد. از دیگر مزایای پیش خرید این بازی می‌توان به انتخاب یک اسلحه از میان سلاح‌های موجود برای بخش چندنفره اشاره کرد که با توجه به زمان‌بر بودن آزادسازی سلاح در این بخش پیشنهاد متقاعدکننده‌ای برای طرفداران خواهد بود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده