نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

برنامه‌هایی برای ساخت ریبوت فیلم‌های Young Guns ،Major League و Ace Ventura وجود دارد

کمپانی مورگان کریک پروداکشنز اعلام کرد که برنامه‌هایی برای ساخت ریبوت فیلم‌های قدیمی خود از جمله فیلم Ace Ventura را دارد.

طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، کمپانی مورگان کریک پروداکشنز در حال برنامه‌ریزی برای ساخت ریبوت فیلم‌های قدیمی و محبوب خود از جمله Young Guns، ایس ونچورا (Ace Ventura) و Major League است. این کمپانی توسط جیمز جی رابینسون و جو راث در سال ۱۹۸۸ تاسیس شده است و به‌زودی جشن سی‌امین سالگرد تاسیس خود را جشن خواهد گرفت. کمپانی مورگان کریک طی سی سال گذشته فیلم‌های موفق دیگری چون رابین هود: شاهزاده دزدان (Robin Hood: Prince of Thieves)، آخرین موهیکان (The Last of Mohicans)، داستان عاشقانه واقعی (True Romance)، همه نه یارد (The Whole Nine Yards) و چوپان خوب (The Good Shepherd) را تولید و منتشر کرده است.

Major League

علاوه بر این، کمپانی مورگان کریک فیلم‌های ناموفق و شکست خورده‌ای نیز داشته است که از جمله این فیلم‌ها می‌توان به فیلم‌هایی چون Chill Factor، آوردگاه زمین (Battlefield Earth)، کارتر را بگیرید (Get Carter)، جن‌گیر: آغاز (Exorcist: The Beginning) و موجود (The Thing) اشاره کرد. همچنین طی یک سال گذشته این کمپانی سریال The Exorcist (جن‌گیر) برای شبکه فاکس و فیلم All Eyez on Me (همه نگاه‌ها به من) که فیلم زندگینامه توپاک شکور، خواننده برجسته رپ است، را تولید و منتشر کرده است. دیوید رابینسون در مورد برنامه‌های این کمپانی برای ساخت مجدد فیلم Ace Ventura گفت:

ساخت یکی از فیلم‌ها و مجموعه‌های اصلی به‌زودی آغاز خواهد شد. این فیلم در مورد یک کارآگاه حیوانات است و نگاه سنتی و مرسوم این مجموعه در فیلم جدید حفظ خواهد شد.

رابینسون در ادامه اضافه کرد که او دوست دارد دنباله جدیدی از فیلم Ace Ventura با حضور جیم کری تولید و منتشر شود. فیلم Ace Ventura: Pet Detective (ایس ونچورا: کارآگاه حیوانات) با بازی جیم کری، در سال ۱۹۹۴ اکران شد و در ادامه آن فیلم Ace Ventura: When Nature Calls (ایس ونچورا: هنگامی که طبیعت فرا می‌خواند) در سال ۱۹۹۵ به‌روی پرده‌های سینما رفت. همچنین سریال انیمیشنی Ace Ventura: Pet Detective در سه فصل و طی سال‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۰ از شبکه CBS و نیکلودئون به‌روی آنتن رفت. همچنین فیلم تلویزیونی Ace Ventura: Pet Detective Jr که فیلمی فرعی براساس این مجموعه است، در سال ۲۰۰۹ منتشر شد.

Young Guns

ریبوت فیلم Young Guns نیز قرار است با اعضای جدید تولید و منتشر شود. اولین فیلم Young Guns در سال ۱۹۸۸ اکران شد و در ادامه فیلم Young Guns 2 در سال ۱۹۹۰ به‌روی پرده‌های سینما رفت که هر فیلم حدود ۴۵ میلیون دلار در گیشه فروخته‌اند. فیلم Major League نیز با بازی بازیگرانی چون چارلی شین، تام برنگر و کوربین برنسن در سال ۱۹۸۹ منتشر شد. فیلم Major League II در سال ۱۹۹۴ به‌روی پرده‌های سینما رفت و تمام بازیگران اصلی فیلم اول در این فیلم بازگشتند. فیلم Major League: Back to the Minors نیز در سال ۱۹۹۸ اکران شد که تنها برنسن در این فیلم بازگشت و این فیلم در گیشه شکست سختی را متحمل شد. 

در سال ۲۰۱۰، دیوید اس. وارد، کارگردان فیلم Major League اعلام کرد که برنامه‌هایی برای ساخت فیلم Major League 3 دارد. همچنین سریالی تلویزیونی براساس فیلم Dead Ringers (شباهت کامل) به کارگردانی دیوید کراننبرگ و فیلم Nightbreed به کارگردانی کلایو بارکر، در دست ساخت است که خالق اصلی این دو فیلم ترسناک در این سریال‌ها حضور خواهند داشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده