نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

جاستین لین و جوردانا بروستر در دنباله های فیلم Fast and Furious بازمی‌گردند

وین دیزل تایید کرد که جاستین لین و جوردانا بروستر در دو دنباله فیلم سریع و خشمگین (Fast and Furious) باز خواهند گشت.

وین دیزل، بازیگر نقش دومینیک تورتو با انتشار ویدیویی در فیسبوک شخصی خود تایید و اعلام کرد که جاستین لین برای کارگردانی و جوردانا بروستر برای بازی دوباره در نقش میا تورتو در فیلم سریع و خشمگین ۹ (Fast and Furious 9) و سریع و خشمگین ۱۰ (Fast and Furious 10) باز خواهند گشت. در این ویدیو، دیزل اشاره کرد که لین (که کارگردانی قسمت سوم، چهارم، پنجم و ششم فیلم Fast and Furious را بر عهده داشته است) برای کارگردانی دو قسمت بعدی این مجموعه باز می‌گردد. دیزل در ادامه تایید کرد جوردانا بروستر که در فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) حضور نداشت، در دنباله‌های بعدی مجموعه سریع و خشمگین حضور دارد. دیزل گفت:

شما از ما خواستید که قسمت نهم و دهم باورنکردنی باشد. ما نگرانی‌ها و نظرات شما را در مورد مجموعه شنیدیم و تا جایی که بتوانیم در قسمت‌های پایانی از آن استفاده خواهیم کرد.

Fast Five

ماه گذشته، کمپانی یونیورسال تاریخ اکران جدید فیلم Fast and Furious 9 را تایید و اعلام کرد که این فیلم قرار است با یک سال تاخیر اکران شود. این فیلم که احتمالا در زمان اکران نام متفاوتی را خواهد داشت، قرار است در تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۲۰ (۲۲ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود. این فیلم پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۱۹ (۳۰ فروردین ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. علاوه بر این، یونیورسال تاریخ اکران فیلم فرعی و بدون عنوان Fast and Furious را نیز تایید و اعلام کرده است. این فیلم که در حال حاضر نام رسمی ندارد، قرار است در تاریخ ۲۶ جولای ۲۰۱۹ (۴ مرداد ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. فیلم Fast and Furious 10 نیز در حال حاضر قرار است در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ۱۴۰۰) اکران شود.

Fast Five

فیلم The Fate of the Furious به کارگردانی اف گری گری، جدیدترین و هشتمین فیلم مجموعه سریع و خشمگین است که بهار امسال به روی پرده‌های سینما رفت. این فیلم موفق شد ۱ میلیارد و ۲۳۹ میلیون دلار در سراسر جهان که شامل فروش بیش از ۲۲۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و کمی بیش از یک میلیارد دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، فروش کند. وین دیزل، شارلیز ترون، میشل رودریگز، جوردانا بروستر، ترسی گیبسون، کریستوفر برایان بریجز، السا پاتاکی، ناتالی امانوئل، لوکاس بلک، جیسون استاتهام، دواین جانسون، کرت راسل، کریستوفر هیویو، اسکات ایستوود و هلن میرن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Fate of the Furious حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده