نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

انتشار اولین تصاویر از لباس جدید شخصیت هاوک آی در فیلم Avengers 4

تصاویر جدیدی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم Avengers 4 منتشر شده که در آن لباس جدید شخصیت هاوک‌آی قابل مشاهده است.

ماه شهریور امسال شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه شخصیت کلینت بارتون ملقب به هاوک آی با بازی جرمی رنر، قرار است با یک هویت جدید در فیلم انتقام جویان ۴ (Avengers 4) حضور داشته باشد. طبق این شایعه، این شخصیت قرار است به شخصیت رونین تبدیل شود که شخصیتی سامورایی و شمشیر‌باز حرفه‌ای است. حال تصاویری از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم Avengers 4 منتشر شده است که در آن لباس شخصیت رونین قابل مشاهده است. هرچند بیشتر لباس این شخصیت که رنر بر تن دارد با یک لباس دیگر تقریبا پوشانده شده، اما بخشی از لباس شخصیت رونین را در این تصاویر می‌توان مشاهده کرد.

در این تصاویر، لباس رنر مشکی و با خط‌های طلایی است و به نظر می‌رسد که قرار است شاهد حضور متفاوت او در فیلم Avengers 4 باشیم. علاوه بر این، تصاویر دیگر منتشر شده از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم Avengers 4 حضور شخصیت تی‌چالا ملقب به پلنگ سیاه با بازی چادویک بوزمن و شوری با بازی لتیشیا رایت، را در این فیلم تایید می‌کند. در دیگر تصاویر مارک روفالو در نقش هالک (بروس بنر)، پل راد در نقش اسکات لنگ (مرد مورچه‌ای)، شان گان برای موشن کپچر شخصیت راکت راکون و تری نوتری برای موشن کپچر شخصیت شرور و منفی بلک دورف، قابل مشاهده هستند. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

تاکنون حضور رابرت داونی جونیور، تام هالند، کریس ایوانز، مارک روفالو، اسکارلت جوهانسون، کریس همسورث، آنتونی مکی، پل بتانی، الیزابت اولسن، چادویک بوزمن، سباستین استن، دان چیدل، کریس پرت، دیو باتیستا، زویی سالدانا، پام کلمنتیف، بندیکت ونگ، شان گان، جاش برولین، بندیکت کامبربچ و پل راد، در فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) تایید شده است. کارگردانی دو قسمت آینده فیلم Avengers (انتقام جویان) بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است. طبق گفته مارول، انتقام جویان قرار است در دو قسمت آینده این فیلم با تانوس و گروه فرقه سیاه مبارزه کنند.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده