نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

خالق شخصیت X-23 در نوشتن فیلمنامه فیلم فرعی Logan کمک خواهد کرد

کریگ کایل، خالق شخصیت X-23 اعلام کرد که او به جیمز منگولد در نوشتن فیلمنامه فیلمی بر اساس این شخصیت کمک می‌کند.

مدتی پیش جیمز منگولد، کارگردان فیلم لوگان (Logan) تایید کرد که در حال نوشتن فیلمنامه یک فیلم فرعی بر اساس این فیلم و با محوریت شخصیت لورا، ملقب به X-23 است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور نویسنده دیگری نیز در این فیلم تایید شده است. اگرچه این پروژه مراحل اولیه تولید خود را سپری می‌کند و کمپانی فاکس قرن بیستم تاکنون دستور رسمی ساخت این فیلم را صادر نکرده است، اما کریگ کایل، خالق شخصیت X-23 با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود تایید کرد که در حال همکاری و کمک به منگولد برای نوشتن فیلمنامه فیلم مستقل این شخصیت است.

Logan

وب‌سایت هالیوود ریپورتر نیز خبر خود را بروزرسانی کرده و گفته است که کایل و منگولد در حال نوشتن فیلمنامه این فیلم هستند. با این حال، در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. همچنین هنوز نمی‌دانیم که دافنه کین برای بازی در نقش X-23 در فیلم این شخصیت باز خواهد گشت یا منگولد تصمیم دارد از نسخه بزرگسال این شخصیت در فیلم X-23 استفاده کند. با این حال، انتظار می‌رود که اتفاقات این فیلم مدت کوتاهی پس از پایان فیلم Logan آغاز شود. علاوه بر فیلم X-23 که در حال حاضر نام و عنوان رسمی ندارد، کایل در تیم نویسندگان فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) نیز حضور داشته است.

هیو جکمن با بازی در فیلم Logan، بازی در نقش شخصیت ولورین را برای همیشه کنار گذاشت و صحبت و خبرهای زیادی در مورد ساخت فیلم جدید شخصیت ولورین با بازیگر جدید شنیده می‌شود. ماه شهریور امسال، استیسی اسنایدر، مدیر عامل کمپانی فاکس قرن بیستم، در یک مصاحبه تایید کرد که احتمال ساخت فیلم ولورین با یک بازیگر جدید وجود دارد. هیو جکمن نیز در مصاحبه اخیر خود از ساخت فیلم جدید این شخصیت با یک بازیگر متفاوت استقبال کرده است. با وجود این، کمپانی فاکس قرن بیستم تلاش می‌کند تا شانس حضور فیلم Logan در رقابت اصلی جوایز اسکار را افزایش بدهد و به همین منظور نسخه DVD اسکرینر این فیلم را برای رای دهندگان آکادمی اسکار ارسال کرده است


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده