// جمعه, ۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Tiny Bang Story

بازی موبایل Tiny Bang Story روایتی منحصربه‌فرد و درگیر کننده را به خود اختصاص داده و حسابی ذهن شما را به چالش می‌کشد. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

در بازی موبایل امروز به سراغ اثری خواهیم رفت که روایتی آخرالزمانی دارد. البته در همین ابتدا بگویم که منظور از روایتی آخرالزمانی، صرفا یک حمله و نابودی بخشی از سیاره‌ای است که آدم‌ها روی آن زندگی می‌کنند و از طرفی شما شخصی هستید که باید در محیطی آخرالزمانی به جست و جوی آیتم‌های مختلف مشغول شوید و داستان بازی را پیش ببرید. بازی موبایل Tiny Bang Story دنیایی آخرالزمانی را روایت می‌کند ولی این بار با شکل و شمایلی متفاوت و شدیدا چالش برانگیز. در جریان این بازی با دنیایی استیم پانک روبه‌رو هستید که توسط یک شهاب سنگ آسیب دیده و بخش اعظمی از آن نابود شده است. حال شما در نقش شخصیت بازی باید معماها و پازل‌هایی را حل کنید تا بتوانید آن را بازسازی کنید.

بازی موبایل Tiny Bang Story

در بازی Tiny Bang Story، با یک داستان آخرالزمانی معمایی طرف هستید

با شروع بازی اندروید و آیفون Tiny Bang Story، می‌بینید که یک شهاب سنگ، به دنیای پازل شکل داستان آسیب وارد می‌کند و تعداد زیادی از قطعات، به نقاط مختلفی پرتاب شده و حال شما وظیفه دارید در جریان داستان بازی، این قطعات پازل را جمع آوری کرده و دنیای Tiny Bang Story را از اول باز طراحی کنید. از این‌رو بدون هیچ مقدمه‌ای وارد سیاره مورد نظر شده و سیستم بازی به شما نحوه بازی کردن و حل معماها را تا حدی یاد می‌دهد و در ادامه، این شما هستید و دنیایی سرشار از رمز و راز که باید آن را کشف کنید. در همین ابتدا بگویم که اصلا با یک بازی ساده و معمولی طرف نیستید بلکه بازی موبایل Tiny Bang Story، قرار است حسابی شما را به چالش بکشد و در این راه شدیدا موفق است. هر محیط بازی وابسته به محیط‌های بعد است و باید معماها را یکی پس از دیگری حل کرده و در بعضی از قسمت‌ها باز به محیط قبل برگردید و معمای اصلی را حل کنید. به عبارتی امکان دارد یک معما، در دل خود معماهای دیگری را جای داده باشد و شما باید پله به پله تمامی آن‌ها را حل کرده تا روند بازی پیش برود.

مورد دیگری که در بازی فکری اندروید و آیفون Tiny Bang Story حائز اهمیت است، نیاز به دقت بالای مخاطب است. همیشه سعی کنید دنیای بازی را با چشمانی تیز جست و جو کنید زیرا قطعات پازل، معمولا در جاهایی مخفی شده‌اند که فکرش را نمی‌کنید یا تمام مدت جلوی چشم‌های شما هستند ولی به دلیل بی‌دقتی، نمی‌توانید آن‌ها را ببینید. البته بازی به شکلی طراحی شده که دو راهنما برای شما در نظر گرفته شده است. اولین سیستم راهنمای Tiny Bang Story، یک چشم است که در واقع در هر قسمت از محیط وقتی روی آن بزنید، به شما می‌گوید که چه قسمت‌هایی را باید جست و جو کنید. دومین مورد، یک علامت سوال است که وقتی روی آن بزنید، یک حشره به قسمتی که باید آن را به صورت دقیق جست و جو کنید، پرواز می‌کند. در واقع این راهنما به صورت مرحله به مرحله شما را راهنمایی می‌کند ولی مشکلی که وجود دارد، این است که به صورت همیشگی نمی‌توانید از آن استفاده کنید.

بازی موبایل Tiny Bang Story

نکته مثبت بازی Tiny Bang Story همین است که از پرداخت‌های درون برنامه برای پر کردن نوار راهنمای بازی، استفاده نمی‌شود و شما از طریق حشره‌هایی که در محیط پرواز می‌کنند، آن‌ را پر خواهید کرد. در مجموع بازی اندروید و آیفون Tiny Bang Story، تجربه‌ای ناب و شدیدا چالش برانگیز است که هر معمای آن‌ حسابی وقت شما را خواهد گرفت و از طرفی، از تنوع بالایی برخوردار هستند. همین مورد سبب می‌شود در طول بازی کردن به هیچ‌وجه نه خسته شوید و نه گذر زمان را حس کنید. در این روزها اگر به دنبال یک بازی موبایل متفاوت هستید، حتما بازی Tiny Bang Story را تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Tiny Bang Story


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده