// پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱

بازی های هفته دوم آبان 1396 برای اندروید

در هفته دوم آبان با بازی Tiny Bang Story به حل معماها می‌رویم و به معرفی بازی آرکید Celestine پرداخته‌ایم.

مانند هفته‌های گذشته، دومین هفته آبان نیز بازی‌های متفاوتی را در زومجی معرفی کردیم که در این مقاله می‌خواهیم نگاهی را به پنج عدد از آنها بیندازیم. برخلاف ماه مهر که عمدتا با بازی‌های پر زرق و برق گیم‌لافت و استودیوهای بزرگی مانند برادران وارنر به ماجراجویی رفتیم، آبان‌ ماه اما روزهای آرامی را در جبهه موبایل سپری می‌کند و این هفته بیشتر شاهد بازی‌های ساده، اما اعتیادآور بودیم.

در صورتی که به دنبال بازی های موبایل متنوع‌ می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل، نگاهی را به فهرستی از بهترین بازی های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی همینطور به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی، بهترین بازی های اندروید رایگان و غیر رایگان را معرفی می‌کند. اگر به دنبال تجربه بازی‌های جذابی در آخر هفته هستید، زومجی پنجشنبه هر هفته بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند که می‌توانید از تجربه آن‌ها لذت ببرید.

بازی Campfire Cooking

Campfire Cooking

پیش از این نیز در بازی‌های ویدیویی مرتبط با آشپزی به پخت و پز وعده‌های غذایی پرداخته بودیم، اما این دست بازی‌ها عمدتا ماجراجویی بوده و چالش چندانی را مقابل بازیکنان نمی‌گذارد. بازی Campfire Cooking اما تجربه‌ی متفاوتی است که نمونه آن را هرچند در گذشته دیده‌ایم، اما با این حال هنوز هم بازی کردنش می‌تواند جذاب باشد. در این بازی باید با حرکت دادن مارشمالوها، ظروف غذا را حرکت دهید و پازل را برای سرو غذایی خوشمزه حل کنید. Campfire Cooking از نظر هنری اما به سرعت می‌تواند شما را مجذوب خود کند. با حرکت دادن مارشمالو و برشته کردن آن روی آتش، به مرور شاهد تغییر رنگ آن خواهید بود. بازی همینطور در دل خود داستانی دلنشین دارد و در جریان بازی با پدربزرگی آشنا می‌شوید که نوه‌های خود را به طبیعت برده است. در طول مراحل داستان‌های زیادی می‌شنوید و از شنیدن آنها لذت می‌برید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Campfire Coocking

بازی  Celestin

Celestine

اگر بازی ABZU را تجربه کرده باشید، احتمالا با دیدن Celestine نیز به یاد این بازی خوش ساخت خواهید افتاد. در این بازی در نقش شخصی به نام فرانک به عملیاتی تحقیقاتی در مریخ می‌روید که در جریان این سفر، فضانوردان سفینه سلستین موفق به کشف مکانی قابل سکونت می‌شوند. اما در حالی که خدمه فضاپیما مشغول تحقیق روی خصوصیات این سیاره هستند، ناگهان در مقابل حمله بی‌رحمانه گروهی بیگانه قرار می‌گیرند که در نتیجه آن همه افراد سفینه به جز یک فضانورد، کشته می‌شوند. حال شما باید به فرانک کمک کنید تا با کمک جت‌پک خود از موانع دوری کند و خود را به ایستگاه فضایی برساند. مراحل بازی از لحاظ بصری تنوع زیادی دارند و در هر مرحله با موانع جدیدی روبرو می‌شوید. شما همینطور می‌توانید با پیدا کردن واحدهای انرژی جت پک خود را بوست کنید. بازی اندروید و آیفون Celestine از نظر گرافیک و صداگذاری کیفیت قابل قبولی را برای یک بازی موبایل دارد و می‌تواند حسابی درگیرتان کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Celestine

بازی ICEY

ICEY

بازی ICEY از آن دست بازی‌هایی است که ابتدا برای پلتفرم‌های پی‌سی و پلی‌استیشن 4 منتشر شد و اکنون بعد از مدتی شاهد انتشار آن برای اندروید و iOS هستیم. در این بازی با شخصی به نام آیسی همراه می‌شوید تا فردی به اسم جودا را به قتل برسانید. ICEY به ویژه در زمینه گیم‌پلی یک بازی اکشن دو بعدی جذاب است که شباهت‌هایی را از لحاظ کمبوها با بازی Nier: Automata دارد. در این بازی باید با ترکیب ضربات سبک و سنگین، کمبوهای متنوعی را روی دشمنان اجرا کنید. همچنین مکانیزم‌های دیگری را هم در مبارزه‌‌‌ها مانند قابلیت Dash شاهد هستیم که به آیسی اجازه می‌دهد تا یک ضد حمله‌ی جانانه را برای وارد کردن آسیب زیاد به دشمن اجرا کند. از سوی دیگر دشمنان نیز طراحی زیبایی دارند و همین موضوع باعث شده تا ICEY در زمینه گیم‌پلی تنوع زیادی داشته باشد. با توجه به قیمت ۳ دلاری، ICEY از خرید‌های درون برنامه‌ای پشتیبانی نمی‌کند که نکته‌ی مثبتی محسوب می‌شود.

دانلود بازی ICEY

بازی Tiny Bang Story

Tiny Bang Story

به دنبال برخورد شهاب‌سنگ به سیاره‌ای، بخش اعظمی از آن نابود می‌شود و اکنون زمان آن رسیده است تا باری دیگر سیاره را بازسازی کنیم. بازی Tiny Bang Story با روایتی منحصر به فرد و درگیر کننده، از جمله‌ی معدود بازی‌های موبایل است که می‌تواند حسابی ذهن شما را به چالش بکشد. با شروع بازی و برخورد شهاب سنگ، تکه‌های پازل به نقاط مختلف سیاره پرتاب می‌شوند و باید این قطعات را برای باز طراحی دنیای Tiny Bang Story جمع‌آوری کنید. بازی دنیای پر رمز و راز و البته یکپارچه‌ای دارد و به عبارتی برخی از معماهای بازی به صورت ترکیبی طراحی شده‌اند. وجود پنج مرحله، هر کدام با معماهای متنوع و همینطور گیم‌پلی درگیرکننده، Tiny Bang Story را به گزینه‌ای ارزشمند برای تجربه تبدیل کرده است. استقبال از بازی Tiny Bang Story باعث شد تا Herocraft نسخه موبایل این بازی را نیز منتشر کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Tiny Bang Story

بازی Ultimate Ninja Blazing

Ultimate Ninja Blazing

اگر طرفدار انیمه‌های ژاپنی به ویژه ناروتو باشید، بازی Ultimate Ninja Blazing گزینه‌ای است که حتما باید آن را برای آخر هفته خود در نظر بگیرید. در این بازی مروری دوباره به وقایع مجموعه ناروتو داریم تا یک بار دیگر به همراه هاتاکه کاکاشی و اوزوماکی ناروتو به دنیای نینجاها سفری کنیم. در ابتدای شروع هر مرحله سه گزینه نمایش داده می‌شود که اولین آن برای بازی به صورت تکنفره، دومین گزینه برای دعوت از دوستان و در نهایت سومین گزینه برای تشکیل تیم با بازیکنانی از اقصی نقاط جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. مراحل بازی در هر دو بخش تک نفره و چندنفره تنوع دارد و بازیکنان می‌توانند دیداری با شخصیت‌های مجموعه داشته باشند. بازی Ultimate Ninja Blazing با ترکیب مبارزات با سبک نوبتی، تجربه‌ای متفاوت را در اختیار مخاطبین قرار می‌دهد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Ultimate Ninja Blazing


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده