نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

کیت هرینگتون از مشکلات قسمت آزمایشی سریال Game of Thrones می‌گوید

کیت هرینگتون در مصاحبه جدید خود درباره قسمت آزمایشی سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) صحبت کرد و اعلام کرد که این قسمت «باعث ایجاد مشکلات زیادی شده بود».

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کیت هرینگتون، بازیگر نقش جان اسنو در سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) در مصاحبه اخیر خود نکاتی را توضیح داد و اعلام کرد که چرا آنها مجبور شدند کل قسمت پایلوت و آزمایشی این مجموعه تلویزیونی را مجدد فیلمبرداری کنند.

در مصاحبه‌ای که اخیرا گزارشگر سایت خبری گاردین با کیت هرینگتون تنظیم کرده بود، هرینگتون اعلام کرد قسمت آزمایشی که در آن چندین بازیگر مختلف در چند نقش اصلی حضور داشتند، باید کنار گذاشته و از نو فیلمبرداری می‌شد. او در این مصاحبه دلیل این اتفاق را اینگونه عنوان کرد که در بخش‌های فیلمبرداری‌شده، تون و لحن اصلی داستان به‌خوبی وجود نداشت و آن حسی را که در رمان‌های فانتزی جورج آر. آر. مارتین موج می‌زد اصلا منتقل نمی‌کرد. کیت هرینگتون در ادامه اینگونه توضیح داد:

آنها اشتباهات خیلی زیادی را مرتکب شدند و خیلی از کارها را درست انجام نداده بودند. خیلی از چیزهایی که در این قسمت وجود داشت اصلا درست به نظر نمی‌رسید، اصلا احساس خوبی را منتقل نمی‌کرد، هیچ چیز متفاوتی در آن وجود نداشت.

این بازیگر همچنین اعلام کرد که جان اسنو در ابتدا صورتی تقریبا بدون ریش و سبیل داشت و هرینگتون برخی اوقات مجبور می‌شد تا از ریش و سبیل مصنوعی استفاده کند. بعد از اینکه قسمت آزمایشی عکس‌العمل‌ها و نظرات منفی زیادی را به دنبال داشت، دی. بی. وایس و دیوید بنیاف، سازندگان سریال بازی تاج و تخت بر آن شدند که کارها را از ابتدا شروع کنند و همه را مجدد انجام دهند. آنها حتی لیست بازیگران خود را بررسی و برخی از آنها را به طور کلی با فرد دیگری جایگزین کردند؛ به طور مثال آنها نام تامزین مرچانت را از این لیست خط زدند و امیلیا کلارک را برای نقش دنریس تارگرین جایگزین او کردند. کیت هرینگتون هم همزمان با گذر زمان موها و ریش و سبیلش کمی بلند شد و در فیلمبرداری مجدد این قسمت، ظاهر خیلی بهتری به شخصیت جان اسنو داد.

او خودش تا به حال قسمت آزمایشی پخش‌نشده را مشاهده نکرده است. اما به گفته خود هرینگتون، وایس و بنیاف برخی اوقات به شوخی و برای اذیت کردنش، او را تهدید به انتشار این قسمت در فضای اینترنت می‌کنند. او در ادامه مصاحبه‌اش در این باره بیشتر توضیح داد:

دی. بی. وایس و دیوید بنیاف می‌گویند اگر زمانی پیش بیاید که من بیش از حد آنها را عصبانی کنم، این قسمت را در سایت یوتیوب منتشر خواهند کرد. از همان زمان این موضوع وجود داشته و همچنان هم ادامه دارد. آنها هر چند وقت یک بار برای من یک تصویر مفهومی ارسال می‌کنند که من را تهدید کنند تا حساب کار دستم بیاید.

انتظار می‌رود که تولید فصل هشتم سریال Game of Thrones تا بهار سال ۲۰۱۸ به طول بینجامد که به همان ترتیب، قسمت اول آن یا در اواخر همان سال به روی آنتن می‌رود یا در اوایل سال ۲۰۱۹ باید منتظر پخش این مجموعه محبوب باشیم. در گزارش‌های مختلف گفته شده که هر قسمت این فصل قرار است به اندازه‌ی یک فیلم سینمایی طولانی باشد. پس اگرچه در این فصل ما شاهد قسمت‌های کمتری هستیم، اما به نظر نمی‌رسد که مدت زمان کلی این فصل با فصل‌های گذشته تفاوت آنچنان زیادی داشته باشد.

هفتمین فصل از سریال بازی تاج و تخت در ماه آگوست سال جاری به پایان رسید. قسمت آخر فصل هفتم این سریال توانست رکورد پربیننده‌ترین مجموعه را در بین تمام سریال‌های تاریخ تلویزیون از آن خود کند و پخش آن در تلویزیون به‌تنهایی توانست ۱۲.۱ میلیون بیننده داشته باشد. فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت داستانی پر از فراز و نشیب داشت، اما در نهایت داستان به گونه‌ای پیش رفت که سریال در اوج خود به پایان برسد.

زمانی که سریال Game of Thrones به پایان می‌رسد، قرار نیست کار ما با دنیای این سریال تمام شود. شبکه HBO در حال حاضر در حال کار روی پنج فیلمنامه برای نسخه‌های فرعی این سریال است. ما به‌تازگی جزئیات جدیدی هم از پنجمین اسپین آف این سریال شنیده‌ایم.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده