نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰

ویلسون فیسک در فصل سوم سریال Daredevil باز خواهد گشت

مارول و نت فلیکس اطلاعات جدیدی از فصل سوم سریال Daredevil از جمله بازگشت شخصیت ویلسون فیسک و سازنده جدید این سریال را منتشر کرده‌اند.

بدون شک عملکرد و بازی بسیار درخشان وینسنت دن آفریو، بازیگر نقش ویلسون فیسک، در دو فصل اول سریال دردویل (Daredevil)، یکی از عوامل موفقیت این سریال ابرقهرمانی و از نکات بسیار مثبت آن بوده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بخش تلویزیونی مارول و شبکه نت فلیکس تایید و اعلام کرده‌اند که این شخصیت در فصل سوم این سریال باز خواهد گشت. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، دن آفریو قرار است بار دیگر نقش ویلیسون فیسک را در فصل سوم سریال Daredevil که پیش بینی می‌شود مراحل تولید و فیلمبرداری آن از سال ۲۰۱۸ آغاز شود، بازی کند.

علاوه بر این، مارول سازنده جدیدی برای ساخت فصل سوم سریال Daredevil را استخدام کرده است. اریک اولسن، نویسنده سریال‌هایی چون Unforgettable، کماندار (Arrow) و مردی در قلعه بالا (The Man in the High Castle)، ساخت فصل سوم سریال Daredevil را بر عهده گرفته و جانشین داگ پتری و مارکو رامیرز، سازندگان فصل دوم این سریال، شده است. پیش از این، دن آفریو با انتشار تصویری در توییتر شخصی خود بازگشت شخصیت ویلسون فیسک را در فصل جدید این سریال تایید کرده بود. حال جف لوب، رئیس بخش تلویزیونی مارول این خبر را رسما تایید و اعلام کرده است. لوب به ددلاین گفت:

وینسنت یک بازیگر استثنایی است و او یک بازگشت فوق العاده و بی‌نظیر در نقش ویلسون فیسک خواهد داشت. ما همچنین بسیار هیجان زده هستیم که فصل سوم سریال Daredevil قرار است توسط اریک اولسن توسعه داده شود و منتظر هستیم تا ببینیم که او چگونه قرار است این کار را انجام بدهد.

Daredevil

فصل سوم سریال Daredevil یکی از فصل‌های جدید سریال‌های مشترک مارول و نت‌فلیکس است که مراحل تولید خود را سپری می‌کند. در حال حاضر فصل دوم سریال Jessica Jones (جسیکا جونز) سریال Luke Cage (لوک کیج) مراحل ساخت و تولید خود را سپری می‌کنند و فصل دوم این دو سریال قرار است در طول سال ۲۰۱۸ منتشر شوند. همچنین سریال Iron Fist (آیرون فست) نیز برای فصل دوم تمدید شده استسریال The Punisher (پانیشر)، سریال بعدی مشترک مارول و نت‌فلیکس است که مارول اخیرا با انتشار یک تریلر تاریخ انتشار آن را تایید و اعلام کرده است. این سریال قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر امسال (۲۶ آبان) منتشر شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده