نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

فیلمبرداری فیلم Suicide Squad 2 احتمالا از سال ۲۰۱۸ آغاز می‌شود

براساس گزارش جدیدی که به‌تازگی منتشر شده، به احتمال زیاد تیم فیلمبرداری فیلم Suicide Squad 2 از ماه مارس سال ۲۰۱۸ کار خود را آغاز خواهند کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون گزارشی منتشر شده که ادعا می‌کند تیم فیلمبرداری فیلم Suicide Squad 2 (جوخه انتحاری 2) کار خود را از اوایل سال آینده آغاز خواهند کرد. به لطف فیلم Wonder Woman (واندروومن) و موفقیت‌های فوق‌العاده زیادی که چه از نظر مالی و چه از نظر بینندگان و منتقدان کسب کرده است، دنیای سینمایی دی سی در حال حاضر در حال بهره‌برداری از همین موفقیت‌ها است و می‌توان گفت که این محبوبیت کمک خیلی زیادی به او در ساخت آثار آینده‌اش خواهد کرد. با اینکه آثار پیشین فیلم واندروومن عملکرد نسبتا خوبی در باکس آفیس داشتند اما منتقدان به نحوی از تحسین کردن و اعلام نظرات خوب خود درباره این آثار اجتناب می‌کردند. این ماجرا تا تابستان امسال ادامه داشت و فیلم واندروومن با اکران خود این سکوت منتقدان را در هم شکست. ماه آینده فیلم Justice League (لیگ عدالت) اکران شده و واندروومن با حضورش در این اثر و با استفاده از آن محبوبیت جادویی‌اش کمک خیلی زیادی به این اثر می‌کند. با این حال کمپانی برادران وارنر و دی سی قصد ندارند ساخت اینگونه فیلم‌ها و اسپین آف‌های آن را حالا حالاها قطع کنند.

کمپانی دی سی قصد دارد درست همانند ابرقهرمانانش، بر روی شخصیت‌های منفی و شرور کتاب‌های کامیک خود هم سرمایه‌گذاری کند

علاوه بر فیلم‌های اختصاصی و مستقلی که قرار است با محوریت تک تک اعضای لیگ عدالت ساخته شود، کمپانی دی سی و برادران وارنر در حال حاضر بیش از دوازده پروژه تولیدی دیگر در دستور کار دارند که در حال حاضر هر کدام در مراحل تولیدی مختلفی قرار دارند و روز به روز در حال پیشرفت هستند. به عنوان مثال اوایل امروز به طور رسمی اعلام شد که گرت ایوانز کارگردان فیلم The Raid (یورش) قرار است کارگردانی و هدایت تولید فیلم اختصاصی دث استروک را برعهده داشته باشد. با اکران این فیلم نه تنها ما از گذشته و داستان اصلی شخصیت محبوب اسلید ویلسون ملقب به دث استروک باخبر می‌شویم بلکه این اتفاق نشان می‌دهد که کمپانی دی سی قصد دارد درست همانند قهرمانانش، روی شخصیت‌های منفی و شرور کتاب‌های کامیک خود هم سرمایه‌گذاری کند. سال گذشته قسمت اول فیلم Suicide Squad (جوخه انتحاری) با کسب درآمد هنگفتی از باکس آفیس و حمایت عظیم طرفداران دو آتیشه کمپانی دی سی، توانست این موضوع را به خوبی اثبات کند. حال به نظر می‌رسد که دنباله آن یعنی فیلم جوخه انتخاری 2 کاملا برای آغاز مراحل تولید خود آماده است.

سایت خبری My Entertainment World به نقل از وب‌سایت Omega Underground لیست به روزرسانی‌شده‌ای از تغییرات و وضعیت فعلی فیلم جوخه انتحاری 2 منتشر کرده است. طبق اطلاعاتی که در این لیست آورده شده، به نظر می‌رسد که تیم فیلمبرداری این فیلم از اواسط ماه مارس سال ۲۰۱۸ کار خود را کلید خواهند زد. از آنجایی که تنها پنج ماه تا آغاز مراحل تولیدات این فیلم باقی مانده است، پس از همین لحظه به بعد ما می‌توانیم انتظار انتشار خبرهای مختلف درباره روند تولیدات، جزئیات فیلمنامه و داستان، پیوستن بازیگران مختلف به پروژه و... را تا پنج ماه آینده داشته باشیم.

harley quinn

برخلاف فروش خیلی سریع بلیط‌های فیلم جوخه انتحاری در زمان اکران خود و همچنین سرعت عمل مسئولان و سازندگان در اعلام تاییدیه ساخت دنباله این اثر، به نظر می‌رسد اتفاقات آنطور که باید و شاید سریع پیش نرفته و تغییرات با سرعت خیلی کمی نسبت به قبل اعمال می‌شود. این موضوع تا اوایل سال جاری ادامه داشت تا اینکه کمپانی برادران وارنر به نوعی به خودش آمد و به پیشرفت این پروژه سرعت داد. همان زمان بود که جستجوی خود را برای یافتن کارگردان مناسبی که بتواند جایگزین دیوید آیر شود آغاز کرد. دیوید آیر به جای کارگردانی دنباله جوخه انتحاری، در راس پروژه تولید فیلم Gotham City Sirens (افسونگران شهر گاتهام) قرار دارد و کارگردانی این اثر را برعهده خواهد داشت؛ که البته این اثر هم در سکوت به سر می‌برد و هیچ اطلاعات خاصی درباره آن مطرح نشده. درست چند ماه اخیر اعلام شد که مراحل ساخت قسمت دوم فیلم Suicide Squad زودتر از پاییز ۲۰۱۸ آغاز نخواهد شد و از تاریخ اولیه شروع تولیدات آن که تابستان بود، به پاییز انتقال یافت. دلیل اصلی این وقفه هم مشغولیت کاری خیلی زیاد ویل اسمیت اعلام شده بود. اما حالا که خبر رسیده تیم فیلمبرداری کار خود را از بهار ۲۰۱۸ آغاز می‌کنند، باعث می‌شود که اوضاع کمی تعجب‌ برانگیز و عجیب باشد. 

با اینکه جرد لتو هنوز هیچ بیانیه رسمی درباره حضور قطعی‌اش در نقش جوکر منتشر نکرده اما براساس تعهدی که او به این شخصیت دارد، به احتمال زیاد ما شاهد حضور او در این نقش خواهیم بود

حدودا دو ماه گذشته اعلام شد که کمپانی برادران وارنر بعد از جستجوی زیاد و بررسی لیست‌های مختلف کارگردانان، بالاخره گزینه مناسب برای کارگردانی فیلم جوخه انتحاری 2 را پیدا کرد و گاوین اوکانر را به هدایت و کارگردانی این پروژه منصوب کرد. همچنین براساس این خبر، اوکانر وظیفه نویسندگی فیلمنامه این اثر را هم برعهده دارد. با اینکه او به تازگی بر روی صندلی کارگردانی قرار گرفته اما به نظر می‌رسد که از همان ابتدا آجرهای ساخت این فیلم را خوب قرار داده و مراحل اولیه را تا به این لحظه به خوبی پیش رفته است. اخیرا جرد لتو هم در جدیدترین مصاحبه خود لب به سخن گشود و حرف‌هایی در وصف و ستایش اوکانر بیان کرد.

تا به این لحظه هنوز هیچ جزئیات و اطلاعات مشخصی از فیلمنامه و اعضای تیم بازیگری منتشر نشده است اما طبق معمول همیشه انتظار می‌رود که مارگو رابی بار دیگر در این اثر به ایفای نقش هارلی کویین بپردازد. از طرف دیگر هم جرد لتو هنوز حضور خود در این فیلم برای ایفای نقش جوکر را تایید نکرده و مشخص نیست که آیا او هم حضور دارد یا خیر. با این حال او در مصاحبه‌ای اخیر خود ادعا کرده که هنوز به این شخصیت تعهد دارد پس به احتمال زیاد ما او را هم بار دیگر در قالب نقش قبلی‌اش یعنی جوکر خواهیم دید. جدا از دنباله فیلم جوخه انتحاری، درباره حضور جرد لتو به عنوان نقش جوکر در فیلم افسونگران شهر گاتهام و همچنین اسپین آف اختصاصی Joker/Harley Quinn (جوکر/هارلی کویین) که در حال حاضر در مراحل اولیه تولید خود به سر می‌برد، هم صحبت‌های زیادی به میان آمده است. در نتیجه از آنجایی که فیلم جوخه انتحاری 2 کار فیلمبرداری خود را از ماه مارس سال ۲۰۱۸ آغاز می‌کند، پس انتظار می‌رود که این اثر زودتر از دو فیلم ذکر شده پرونده‌اش بسته شده و به روی پرده نقره‌ای سینماها برود.

در این میان، یادآوری می‌کنیم که:

  • فیلم Justice League برای اکران در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Aquaman برای اکران در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Shazam برای اکران در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Cyborg برای اکران در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Green Lantern Corps برای اکران در تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Wonder Woman 2 برای اکران در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۲ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده