// چهار شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Raid HQ

بازی موبایل Raid HQ یک بازی کارتی و استراتژی آنلاین است که به‌خوبی می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در نقطه‌ای از صنعت بازی‌های ویدیویی هستیم که سازنده‌ها معمولا به سمت بازی‌های آنلاین می‌روند. در این میان یا شاهد بازی‌های کاملا آنلاین رقابتی هستیم یا بازی حداقل بخش چندنفره کوچکی را به خود اختصاص داده و بخش تک‌نفره صرفا برای یادگیری و استفاده از ویژگی‌های بازی در بخش چندنفره است. برای مثال بازی‌های استراتژی کارتی، جدای از این که به شما اجازه غارت سایر محیط و ساخت پایگاه خودتان را می‌دهد، شما را مجبور به غارت و حمله به سایر بازیکنان نیز می‌کند تا بتوانید آیتم‌های ارزشمند بازی را کسب کنید. بازی موبایل Raid HQ جزو آن دسته از بازی‌هایی است که سعی دارد هر دو سمت قضیه را در یک تعادل نسبی قرار بدهد و تا اندازه‌ای در این راه موفق بوده است. اما مورد اصلی که بازی اندروید و آیفون Raid HQ را از بازی‌های مشابه جدا می‌کند، گرافیک و طراحی‌های آن است.

سیستم کوئست‌های بازی از جذابیت بالایی برخوردار است

با شروع بازی، بدون هیچ مقدمه‌ای در دل گیم‌پلی رها می‌شوید و بدون هیچ توضیحی بازی به شما می‌گوید که یک سری شخصیت در دست دارید و باید پایگاه‌های مختلفی را از بین ببرید. همچنین می‌توانید بین شخصیت‌هایی که برای شما در نظر گرفته شده است، سوییچ کرده و از قابلیت‌های ویژه آن‌ها استفاده کنید. رفته رفته می‌فهمید که با یک بازی استراتژی کارتی طرف هستید؛ بازی‌ای که در جریان آن باید پایگاه خود را بسازید و برای رشد و بزرگ کردن‌اش، به محیط‌های اطراف حمله کنید و منابع مختلفی به دست بیاورید. نکته‌ی جالبی که در بازی موبایل Raid HQ وجود دارد، کوئست‌هایی است که بازی به شما می‌دهد. در ابتدا با سربازانی بازی می‌کنید که همگی از قدرت بالایی برخوردار هستند، اما در ادامه و با پیش‌روی در بازی آن‌ها را از دست خواهید داد و یک سری کوئست چند بخشی برای شما در نظر گرفته می‌شود. حال شما هستید و مراحلی که همانطور که از اسم بازی پیدا است، شامل Raidهای مختلفی می‌شود که باید آن‌ها را به پایان برسانید و سربازهای تازه‌کار را به دست بیاورید. این سربازها هرکدام قابلیت‌ و توانایی‌های ویژه خودشان را دارند و باید سعی کنید آن‌هایی را در تیم خود قرار بدهید که جدای از داشتن قدرت بالا، از نوار سلامت بالایی نیز برخوردار باشند.

انتخاب کارت‌های هم‌تیمی‌هایتان، می‌تواند قدرت یا ضعیف بودن تیم را مشخص کند

از طرفی زمانی که کوئست‌های بیشتری را انجام می‌دهید کارت‌های شما نیز لول‌آپ می‌شوند و به قدرت‌شان افزوده می‌شود. نکته دیگری که بازی استراتژی کارتی اندروید و آیفون Raid HQ را جذاب کرده، راه‌های مختلفی است که به مقصد هر محیط و پایگاه می‌توانید انتخاب کنید. هر راه از درجه سختی‌های مختلفی برخوردار است و اگر سخت‌ترین راه را انتخاب کنید، قطعا پول بیشتری دریافت خواهید کرد و آیتم‌های بهتری برای ساخت منابع خود به دست می‌آورید. جدای از بخش تقریبا تک‌نفره بازی، اگر به نقشه خود دقت داشته باشید، قسمت‌هایی را می‌بینید که مربوط به بخش PvP یا همان بخش چندنفره رقابتی بازی است که در آن به پایگاه سایر بازیکنان دنیای Raid HQ حمله می‌کنید و اگر پیروز شوید، پول زیادی کسب خواهید کرد. از این‌رو حسابی پایگاه خود را سر و سامان دهید؛ زیرا امکان دارد این اتفاق برای خودتان نیز رخ دهد.

در اول متن به گرافیک بازی اشاره کردم و باید بگویم محیط‌ها و دنیای بازی شدیدا رنگارنگ و متنوع کار شده و شاهد طراحی‌های فانتزی-مانندی هستیم که کم و بیش شما را به یاد بازی Team Fortress می‌اندازد. از طرفی موسیقی بازی نیز از جذابیت بالایی برخوردار است و می‌تواند حسابی شما را هیجان‌زده کند. در انتها بازی Raid HQ دنیایی متفاوت از بازی‌های استراتژی کارتی است که تجربه آن خالی از لطف نیست و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم نگه دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Raid HQ


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده