نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۸

تاریخ انتشار بلوری فیلم Dunkirk اعلام شد

کمپانی برادران وارنر تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم دانکرک (Dunkirk) را رسما تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بخش محصولات خانگی کمپانی برادران وارنر تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Dunkirk را رسما تایید و اعلام کرده است. طبق گفته این کمپانی، در ابتدا نسخه دیجیتالی این فیلم در تاریخ ۱۲ دسامبر امسال (۲۱ آذر) منتشر خواهد شد. پس از تنها یک هفته از انتشار نسخه دیجیتال، نسخه خانگی فیلم Dunkirk که شامل نسخه بلوری، DVD و 4K Ultra HD می‌شود، در تاریخ ۱۹ دسامبر امسال (۲۸ آذر) عرضه خانگی خواهد شد. این فیلم، جدیدترین اثر کریستوفر نولان، کارگردان فیلم‌های متفاوتی چون ممنتو (Memento)، پرستیژ (The Prestige)، سه‌گانه شوالیه تاریکی (The Dark Knight)، تلقین (Inception) و بین ستاره‌ای (Interstellar)، است. نولان در رابطه با انتشار نسخه 4K Ultra HD فیلم Dunkirk گفت:

من بسیار هیجان‌زده هستم که قرار است نسخه 4K فیلم Dunkirk عرضه خانگی شود. این فیلم با دوربین‌های ۶۵ میلی‌متری IMAX و با بالاترین کیفیت ممکن فیلمبرداری شده و این فرمت جدید با افزایش رزولوشن و ارائه بهترین کیفیت رنگ، فوق‌العاده است تا ما قادر باشیم فیلم Dunkirk را با حداکثر کیفیت ممکن عرضه خانگی کنیم.

علاوه بر کارگردانی، نولان کار نوشتن فیلمنامه فیلم Dunkirk را نیز بر عهده داشته است. کار ساخت موسیقی این فیلم نیز بر عهده هانس زیمر بوده است. در فیلم Dunkirk بازیگرانی چون تام هاردی، مارک رایلنس، هری استایلز، کنت برانا، کیلین مورفی، جیمز دارسی، فیون وایت‌هد، جک لودن و آنورین برنارد حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم Dunkirk در اواخر ماه تیر امسال اکران شد و توانست نظر منتقدان را جلب و نقدهای بسیار مثبتی را از سوی آن‌های دریافت کند. علاوه بر این، فیلم Dunkirk عملکرد بسیار خوبی را نیز در گیشه داشته است و توانسته بیش از ۱۸۷ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۵۲۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. علاوه بر این، کمپانی برادران وارنر تصویر روی جلد نسخه خانگی فیلم Dunkirk را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Dunkirk

Dunkirk

در نسخه خانگی فیلم Dunkirk شاهد بخش‌های اضافه نیز خواهیم بود که بیشتر بخش‌های آن به پشت صحنه ساخت و تولید این فیلم اختصاص داده شده است. بخش پشت صحنه‌ ساخت و تولید فیلم Dunkirk به سه بخش هوایی، زمینی (ساحل) و دریایی اختصاص داده شده که در هر نسخه به چند بخش مختلف دیگر تقسیم شده است و در هر بخش مراحل تولید و فیلمبرداری این فیلم به نمایش درمی‌آید و توضیحاتی در مورد آن ارائه می‌شود. همچنین نسخه خانگی فیلم Dunkirk شامل دو بخش مراحل اولیه ساخت و نتیجه‌گیری نیز خواهد بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده