نویسنده: سارا مرتضوی
// چهار شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

جزئیات بسته The Frozen Wilds بازی Horizon Zero Dawn از زبان گوریلا گیمز

استودیو گوریلا گیمز به‌تازگی اطلاعات جدیدی از جزئیات بسته الحاقی بازی Horizon Zero Dawn با نام The Frozen Wilds منتشر کرده است.

طبق اعلام اخیر استودیو گوریلا گیمز (Guerilla Games)، بسته الحاقی The Frozen Wilds تنها بسته الحاقی‌ای است که برای بازی Horizon Zero Dawn‌ منتشر خواهد شد. حالا طبق آخرین اخبار بازی، استودیوی سازنده بازی اطلاعاتی در رابطه با سلاح‌ها و مهارت‌های جدیدی که قرار است این DLC به بازی اضافه کند، ارائه کرده است.

طبق مصاحبه اخیر مجله رسمی پلی‌استیشن با بن مک‌کاو، سرپرست نویسندگان استودیو گوریلا گیمز، مک‌کاو توضیحاتی پیرامون محیط جدیدی که ایلوی در آن به ماجراجویی خواهد پرداخت ارائه کرده و گفته:

در این بسته الحاقی، زمین‌های مرزی میان دو قبیله کارجا و بانوک به تصویر کشیده شده؛ فضایی که بر سر مالکیت آن اختلاف وجود دارد و به همین خاطر محیط خطرناکی محسوب می‌شود. این سرزمین‌ها سابقاً در تصرف قبیله بانوک بوده است. به همین دلیل شاهد درگیری‌ها و کشمکش‌های زیادی بین اعضای قبیله کارجا و نیز قبیله بانوک که به نوعی ادعای مالکیت این سرزمین‌ها را دارد، هستیم.

در نوشتن داستان بسته الحاقی The Frozen Wilds سعی کردیم تمامی نشانه‌های آشنای بازی اصلی نیز وجود داشته باشد. به همین دلیل سعی کردیم دنیایی جدید با فرهنگی جدید خلق کنیم. علاوه بر این قصد داشتیم ایلوی را وارد روابط جدیدی کنیم و در نهایت با اضافه کردن خط داستانی منحصربه‌فرد، ماموریت‌های جدیدی را نیز به بازی اضافه کنیم.

سرپرست طراحان مراحل بازی، دیوید فورد نیز اطلاعات دقیق‌تری در رابطه با این بسته الحاقی ارائه کرد و گفت:

در این بسته الحاقی، تمرکز زیادی روی اضافه کردن مهارت‌های جدید به بازی داشتیم و کمی هم به زرق و برق بازی اضافه کردیم. برای مثال برخی از این مهارت‌ها ابعاد جدیدی از مبارزات را به بازی اضافه می‌کند و علاوه بر آن راه‌های تعامل جدیدی با ربات‌ها را نیز در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. علاوه بر ارتقای سلاح‌های قبلی بازی، در این بسته الحاقی شاهد اضافه شدن سلاح‌های جدید که روش‌های مبارزاتی جدیدی را نیز در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد، هستیم. 

بسته الحاقی The Frozen Wilds در تاریخ ۷ نوامبر (۱۶ آبان‌ماه) و با قیمت ۲۰ دلار ارائه خواهد شد. دارندگان اشتراک پلی استیشن پلاس نیز می‌توانند این بسته الحاقی را با قیمت ۱۵ دلار تهیه کنند.


منبع Wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده