// چهار شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰

کنسول New 3DS XL با طرح SNES معرفی شد

کمپانی نینتندو نسخه جدیدی از کنسول دستی New 3DS XL با طرح SNES را برای عرضه در ایالات متحده آمریکا معرفی کرد.

بر‌ اساس جدید‌ترین اخبار کنسول‌های بازی و پس از آنکه کمپانی نینتندو نسخه‌هایی از کنسول دستی New 3DS XL را که ظاهری هما‌نند کنسول کلاسیک این کمپانی یعنی کنسول SNES داشتند، در بازار‌های اروپا و ژاپن عرضه کرد، به‌زودی بازیکنان منطقه آمریکا نیز می‌توانند به خرید این نسخه از کنسول مذکور که حدود دو سال از عمر آن می‌گذرد، اقدام کنند.

بر‌ خلاف نسخه عرضه‌شده در اروپا و ژاپن که از ترکیب‌بندی رنگی و ظاهر کنسول Super Famicom بهره می‌برد، کمپانی Nintendo در نسخه در نظر گرفته‌شده برای بازار ایالات متحده آمریکا از کنسول SNES و رنگ‌های خاص آن یعنی خاکستری و بنفش استفاده کرده است. بخش بالایی این نسخه از کنسول دستی New 3DS XL حاوی کلید‌های پاور، ریست و ایجکت است و بخش پایین همانند اسلات کارتریج کنسول SNES طراحی شده است که می‌توانید تصاویر آن را در زیر مشاهده کنید:

نسخه SNES کنسول New 3DS XL

نسخه SNES کنسول New 3DS XL هم‌اکنون برای پیش‌خرید در وب‌سایت آمازون در دسترس قرار دارد که قیمت ۲۰۰ دلاری داشته و حاوی کد دانلود بازی Super Mario Kart است. این نسخه دارای برچسب انحصاری فروشگاه Amazon است، اما با این حال مشخص نیست که آیا باندل Super Mario Kart انحصاری فروشگاه آمازون بوده یا نینتندو قصد دارد کنسول ذکر شده را تنها از طریق این بستر به فروش برساند.

همچنین آن دسته از بازیکنانی که درصدد صرف هزینه کمتر و خرید کنسول New 2DS XL هستند، می‌توانند تا ماه آینده میلادی و عرضه نسخه ویژه‌ای از این کنسول با تم Poke Ball صبر کنند. این نسخه در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) و با قیمت ۱۶۰ دلار عرضه خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده