نویسنده: بخش تبلیغات
// پنجشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰

مسابقه مقاله‌نویسی بازی‌پدیا

در بازی‌پدیا هر بازی یک «دانشنامه ویکی» خواهد داشت تا طرفداران آن بازی، اطلاعات خود از بازی را به اشتراک بگذارند.

بازی‌پدیا یک دانشنامه آنلاین ویکی و مخصوص بازی‌های ویدیویی است. در این دانشنامه، هر بازی دارای یک «فضای ویکی» است؛ به شکلی که می‌توان برای هر بازی یک «دایرة‌المعارف» ساخت. دایر‌ة‌المعارفی متشکل از معرفی شخصیت‌ها، معرفی مرحله‌ها، معرفی اسلحه‌ها، گیم‌پلی، راهیاب و هر موضوعی که به آن بازی مرتبط می‌شود. این مقاله‌ها، توسط طرفداران همان بازی و به شکل «ویکی‌نویسی» به دانشنامه هر بازی اضافه می‌شوند. ویکی‌هایی مثل ویکی اساسینز کرید از جمله این دانشنامه‌ها هستند.

بازی‌پدیا از روش «ویکی‌نویسی» در ارسال مقاله‌ها استفاده می‌کند. روشی که دانشنامه‌های بزرگی مثل ویکی‌پدیا یا ویکیا نیز با استفاده از آن نوشته شده‌اند. با کمک این روش، مقالات هر ویکی، به سرعت قابل لینک شدن خواهند بود، و در گسترش سریع و پیوستگی مقالات هر دانشنامه هم کمک خواهد کرد.

سایت بازی‌پدیا، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ شروع کرده است و قصد دارد در ادامه فعالیت خود، هر ماه مسابقه مقاله‌نویسی برگزار کند. در این مسابقه که همه کاربران عضو می‌توانند در آن شرکت کنند، ۵ کاربر برتر مقاله‌نویس در هر ماه برنده جوایز نقدی خواهند شد. این کاربران بدون قرعه‌کشی و صرفا براساس تعداد مقالات ارسالی رتبه‌بندی شده و به این ترتیب ۵ نفر اول در میان مقاله‌نویسان هر ماه مشخص خواهد شد.

رپورتاژ بازیپدیا

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده