نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵

بازی موبایل Everybody's Golf از مرز چهار میلیون دانلود عبور کرد

بازی موبایل Everybody's Golf، ساخته‌ی بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی، از مرز چهار میلیون دانلود عبور کرد.

امروز بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی و بخش موبایل شرکت سونی با نام ForwardWorks اعلام کردند که شمار دریافت بازی Everybody's Golf که برای دو سیستم‌عامل اندروید و iOS منتشر شده بود، از مرز چهار میلیون دانلود عبور کرده است.

در ابتدای ماه آگوست و پس از انتشار بازی در چهارم جولای (سه‌شنبه، ۱۳ تیر) در کشور ژاپن، شمار دریافت بازی به دو میلیون نسخه رسیده بود. حتی اگر هیچ اطلاعاتی در رابطه با بازیکنان فعال یا تعداد بازیکنانی که از پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی استفاده می‌کنند نداشته باشیم، اما اینطور که پیدا است شمار بازیکنان فعال بازی به صورت یکنواختی در حال افزایش است.

مدتی پیش بود که سونی اعلام کرد قصد دارد برای شروع، کسب‌وکار مربوط به موبایل خود را روی بازار ژاپن و آسیا متمرکز کند. همچنین طبق اعلام سونی گسترش این کسب‌وکار در بازارهای مناطق دیگر به نتایج بازار آسیا بستگی دارد.

بخش ForwardWorks شرکت سونی بعد از بازی Everybody's Golf چند بازی دیگر را نیز در لیست انتشار دارد. به طور دقیق‌تر این لیست شامل بازی‌های What Did I Do To Deserve This My Lord ،Arc The Lad ،Wild Arms ،Dokodemo Issho ،PaRappa The Rapper و Summer Holiday 20th Century است. همچنین این بخش در حال تولید یک محصول مشترک با کمپانی اسکوئر انیکس است که هنوز معرفی نشده است. از سویی نیز بازی Aida of Sky and Sea به کارگردانی اوجی هیرویی، کارگردان بازی Sakura Taisen به‌عنوان یک آی‌پی کاملا جدید شناخته می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده