نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

نسخه آزمایشی بازی South Park: Fractured But Whole برای کنسول‌ها منتشر شد

کمپانی یوبیسافت یک نسخه آزمایشی رایگان از بازی South Park: Fractured But Whole را برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر کرد.

زمان زیادی از انتشار بازی South Park: Fractured But Whole نمی‌گذرد و حال مطابق آخرین اخبار بازی، کمپانی یوبی سافت یک نسخه آزمایشی رایگان از این بازی اکشن و مبتنی بر نوبت را برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار داده است که امکان تجربه مدت محدودی از بازی را فراهم می‌سازد.

این نسخه آزمایشی رایگان تنها یک ساعت ابتدایی بازی را در اختیار می‌گذارد و هیچ تغییری در گیم‌پلی بازی به وجود نمی‌آورد. افرادی که پس از تجربه‌ی این نسخه آزمایشی به خرید بازی اقدام کنند، پیشرفت آنها به بازی اصلی منتقل خواهد شد که این موضوع فرصت خوبی را برای تجربه بازی فراهم می‌سازد. این نسخه آزمایشی تنها در کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است و در حال حاضر صحبتی از انتشار نسخه آزمایشی بازی برای پلتفرم پی سی به میان نیامده است.

بازی South Park: The Fractured But Whole داستانی را در مورد کودکان شهر ساوت پارک روایت می‌کند که تصمیم گرفته‌اند نقش ابرقهرمان‌های مختلفی را بازی و کاری کنند که فیلمی بر اساس آن‌ها ساخته شود. با این حال اختلافات بین اعضا باعث می‌شود تا این جمع به دو گروه تقسیم شود و یک نوع جنگ داخلی بین آن‌ها رخ دهد‍. در مجموع داستان بازی جنبه‌های طنز زیادی دارد و با افراد و آثار زیادی شوخی می‌کند. از طرفی دیگر South Park: The Fractured But Whole یک بازی نقش آفرینی است و مواردی مثل جنگ‌های نوبتی، امکان شخصی‌سازی شخصیت یا سیستم ساخت‌وساز آیتم را در آن شاهد هستیم.

بازی South Park: Fractured But Whole در بررسی زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از بررسی بازی به شرح زیر است:

اصلی‌ترین نقطه قوت بازی South Park: The Fractured but Whole انتقال درست حس و حال مجموعه ساوت پارک به مخاطب است و در این بازی هم همان طنز بزرگسالانه و خاص انیمیشن‌ها را شاهد هستیم و از طرف دیگر بازی داستان خیلی خوبی هم روایت می‌کند و با گیم پلی خوبش، می‌تواند مخاطب را برای تقریبا ۱۵ ساعت سرگرم کند.

بازی South Park: The Fractured But Whole در تاریخ ۲۵ مهرماه (۱۷ اکتبر) برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده