نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰

جدیدترین درایور کارت گرافیک AMD برای بهبود کارایی بازی Assassin's Creed Origins منتشر شد

کمپانی AMD امروز جدیدترین درایور کارت گرافیک خود را با هدف بهبود عملکرد سه بازی Assassin's Creed Origins، بازی Destiny 2 و بازی Wolfenstein 2 منتشر کرد.

به مناسبت عرضه سه بازی بزرگ و مهم برای کامپیوتر در هفته جاری، کمپانی ای‌ ام‌ دی یک درایور کارت گرافیک جدید منتشر کرده تا کارایی این بازی‌ها در کامپیوترهای مجهز به کارت گرافیک‌های Radeon را بهبود دهد. این درایور Crimson ReLive edition 17.10.2 نام دارد که نرخ فریم سه بازی Assassin's Creed Origins، بازی Destiny 2 و بازی Wolfenstein II: The New Colossus را به طور قابل توجهی بهبود خواهد داد. این درایور جدید همچنین یکسری تغییرات جدی داشته و چندین باگ را برطرف می‌کند.

Destiny 2

AMD برای بررسی عملکرد درایور جدید خود از یک کامپیوتر مجهز به پردازنده اینتل Core i7-7700K در فرکانس ۴.۲ گیگاهرتز و ۱۶ گیگابایت RAM استفاده کرده است. بهبود عملکرد بازی‌ها براساس مقایسه میان درایور نسخه ۱۷.۱۰.۱ و ۱۷.۱۰.۲ است. هر دو کارت RX Vega 56 و RX 580 در این بررسی استفاده شده‌اند.

بازی Destiny 2

با درایور جدید، با استفاده از بالاترین تنظیمات گرافیکی، بازی Destiny 2 تا ۴۳ درصد سریع‌تر با RX Vega 56 (از ۵۲ فریم به ۷۴.۶) و ۵۰ درصد سریع‌تر با RX 580 (از ۳۴.۷ فریم به ۵۲.۲ فریم در ثانیه) در رزولوشن 1440p اجرا می‌شود.

بازی Assassin's Creed Origins

برای بازی Assassin's Creed Origins در بالاترین تنظیمات گرافیکی، RX Vega 56 تا ۱۶ درصد سریع‌تر (از ۴۴ فریم به ۵۱ فریم در ثانیه) اجرا می‌شود، در حالیکه RX 580 تا ۱۳ درصد سریع‌تر (از ۴۵ فریم به ۵۱ فریم در ثانیه) در رزولوشن 1080p اجرا می‌شود. حداقل سیستم موردنیاز و سیستم پیشنهادی این بازی اواسط ماه گذشته رونمایی شد. حداقل کارت گرافیک R9 270 از خانواده AMD برای اجرای این بازی نیاز است، در حالیکه کارت پیشنهادی مدل R9 280X یا بهتر است.

بازی Wolfenstein II: The New Colossus

در بالاترین تنظیمات گرافیکی، بازی Wolfenstein II: The New Colossus با RX Vega 56 تا هشت درصد سریع‌تر (از ۱۰۲.۸ فریم به ۱۱۰.۷ فریم بر ثانیه) و با RX 580 چهار درصد سریع‌تر (از ۷۴ فریم به ۷۷.۳ فریم بر ثانیه) در رزولوشن 1440p اجرا می‌شود. حداقل سیستم موردنیاز و سیستم پیشنهادی این بازی هم اخیرا رونمایی شد که حداقل به یک کارت R9 290 نیاز دارید، اما کارت پیشنهادی مدل RX 470 است.

بازی Wolfenstein II: The New Colossus

و اما در مورد برطرف کردن یکسری از باگ‌ها، با آپدیت کارت گرافیک خود به جدیدترین نسخه، مشکلات زیر برطرف خواهند شد:

  • ممکن بود پس از آپدیت Radeon Software، این نرم افزار در بخش حذف منو Apps and Features سیستم عامل ویندوز نمایش داده نمی‌شد
  • ممکن بود در برخی مکان‌های بازی Playerunknown's Battlegrounds هنگام استفاده از بالاترین تنظیمات گرافیکی، مشکلات بصری ایجاد شود
  • ممکن بود پیکربندی سیستم فعال شده تکنولوژی AMD XConnect هنگام جدا کردن یا اتصال کارت گرافیک به سیستم، در صورتیکه قبلا هنگام حالت هایبرنت یا sleep آن را جدا کرده بودید، شناسایی نشود
  • ممکن بود ردئون واتمن گاهی نتواند در برخی پیکربندی‌های خاص، مقادیر ولتاژ تنظیم شده توسط کاربر را اعمال کند
  • ممکن بود بازی Hearts of Iron IV در برخی سناریوهای گیم‌پلی کرش کرده یا موجب هنگ کردن سیستم شود
  • ممکن بود بخش گیمینگ تنظیمات رادئون به طور خودکار بازی‌های شناسایی شده در سیستم کاربر را نمایش ندهد

کاربران AMD می‌توانند درایور مناسب با کارت گرافیک و سیستم عامل خود را از طریق وب‌سایت رسمی AMD دانلود و سپس نصب کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده