نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹

آپدیت 5.01 پلی‌ استیشن 4 منتشر شد

کمپانی سونی بروزرسانی 5.01 پلی‌استیشن 4 را با هدف بهبود عملکرد کنسول منتشر کرد.

زمان زیادی از انتشار جدیدترین نسخه‌ی نرم‌افزار سیستمی کنسول پلی‌ استیشن 4 نمی‌گذرد و حال مطابق آخرین اخبار کنسول‌های بازی، کمپانی سونی به‌روزرسانی 5.01 پلی‌استیشن 4 را منتشر ساخته است که بهبود عملکرد سیستم را در پی دارد.

این آپدیت به مانند دیگر به‌روزرسانی‌های جزئی پلی‌استیشن 4 تغییرات زیادی را به همراه ندارد و تنها عملکرد پایدارتری را برای کنسول به ارمغان می‌آورد. حجم این بروزرسانی ۳۵۷.۳ مگابایت است و دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 از حالا می‌توانند آن را دانلود کنند.

این اولین به‌روزرسانی جزئی پلی‌استیشن 4 پس از آپدیت اصلی نسخه 5.0 کنسول است که ماه گذشته در دسترس قرار گرفت. آپدیت 5.0 ویژگی‌های جدیدی از قبیل پیاده‌سازی سیستم خانوادگی، مدیریت بهتر فهرست دوستان، بهبود قابلیت برادکست، پیشرفته‌تر شدن بخش پبام‌ها و نوتیفیکیشن‌ها، تورنمنت‌های تیمی، صدای فراگیر مجازی برای پلی‌ استیشن VR و دیگر موارد را برای کنسول به ارمغان آورد.

برای ارتقای نرم‌افزار کنسول به نسخه 5.01 کافی است وارد قسمت تنظیمات شوید و گزینه آپدیت دستگاه را انتخاب کنید. البته پیام ارتقا به نسخه جدید معمولا به صورت خودکار هم پس از روشن شدن کنسول نمایش داده می‌شود. با اینکه شاید آپدیت 5.01 تغییرات محسوسی را در کنسول ایجاد نکند، اما برای آنلاین شدن و تجربه بازی‌ها باید کنسول خود را به آخرین نسخه ارتقا بدهید.


منبع gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده