// چهار شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰

پنج هنرنمایی برتر بازیگران کودک سینما در تاریخ از نگاه زومجی

در این قسمت از تاپ فایو، به سراغ نقش‌آفرینی‌های کودکانی می‌رویم که جذابیت اجراهایشان انکارناپذیر است و از نگاه زومجی، پنج هنرنمایی برتر تاریخ در این رده‌ی سنی را ارائه داده‌اند.

در سینما، فارغ از بزرگانی که بار زیادی از داستان‌گویی فیلم را با بازی‌هایشان به دوش کشیده‌اند، کودکان هنرمندی را هم می‌شود پیدا کرد که تصور برخی فیلم‌ها بدون حضورشان، امکان‌ناپذیر است. کودکانی که در برخی مواقع به خاطر ارائه‌ی جلوه‌ای صادقانه از فانتزی‌های کودکانه‌شان می‌درخشند و بعضی مواقع، نقش‌آفرینی‌های کاملا جدی و تماما بزرگ‌سالانه را به شکلی بی‌نظیر تقدیم تماشاگران می‌کنند. ما نیز در این قسمت از تاپ فایو که نخستین بار، هفته‌ی گذشته و در قالب برنامه‌ی سینمایی‌مان یعنی «فریم» منتشر شد به سراغ این بازیگران رفتیم و پنج هنرنمایی برتر آن‌ها را از نگاه زومجی معرفی کردیم. نتیجه تبدیل به آیتم ویدیویی و جذابی شده که توصیه می‌کنیم تماشایش کنید.

برای دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات اقدام کنید | دانلود از یوتیوب

راستی، ویدیویی که دیدید تنها یکی از بخش‌های یازدهمین اپ‍یزود از «فریم» بود. «فریم»، برنامه‌ی ویدیویی و اختصاصی ما است که چهارشنبه شب‌ها منتشر می‌شود و با آیتمی‌های گوناگون به دل دنیای سینما می‌زند. پس اگر سینما و تلویزیون را دوست دارید، به هیچ عنوان «فریم» را از دست ندهید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده