// چهار شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۵

تریلر جدید بازی Super Lucky’s Tale با محوریت کاراکتر Tess

استودیو Playful تریلر جدیدی از پروژه پلتفرمر خود یعنی بازی Super Lucky’s Tale منتشر کرد که گربه مخترع آن یعنی Tess را نشان می‌دهد.

بازی Super Lucky’s Tale که در سبک پلتفرمر سه‌بعدی در حال توسعه است، پیش‌تر در جریان نمایشگاه E3 2017 با انتشار تریلری معرفی شده بود. حال در جریان اخبار بازی، سازنده آن یعنی استودیو پلی‌فول (Playful) تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرده است که یکی از کاراکتر‌های آن را نشان می‌دهد. 

تریلر منتشر شده به مدت ۲۵ ثانیه و بسیار کوتاه است و مخاطبان را با کاراکتر کارتونی این بازی یعنی تِس آشنا می‌کند که شخصیتی بسیار طنزآمیز نیز دارد. وی گربه‌ای است که به‌عنوان یک مخترع در بازی حضور پیدا می‌کند و گویا در کار خود مهارت خاصی نیز ندارد.

علاوه بر خود بازی، استودیو پلی‌فول اعلام کرد که بازی از رزولوشن 4K UHD پشتیبانی می‌کند و بازی را می‌توان روی کنسول جدید مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان ایکس با تمام ویژگی‌هایش تجربه کرد. همچنین در انتها سازندگان به ویژگی‌ Play Anywhere‌ این بازی نیز اشاره کردند. نسخه پیشین این بازی یعنی بازی Lucky’s Tale در ماه مارس سال ۲۰۱۶ میلادی به طور انحصاری برای هدست‌ واقعیت مجازی آکیولس ریفت منتشر شده بود.

داستان بازی Super Lucky’s Tale در مورد روباهی به نام Lucky است که قصد دارد به قدرت‌های درونی خود دست پیدا کند و  با کمک خواهر خود کتاب Book of Ages را از چنگ شخصیت پلید این بازی یعنی Jinx دربیاورد.

سازندگان چندی پیش در طی مصاحبه‌ای اعلام کردند که نسخه دوم این بازی ویژگی و محتویاتی را در خود جای داده است که کاربران در نسخه‌ پیشین با آنها روبه‌رو نشده‌اند. محتویات یاد شده شامل مهارت‌های جدید می‌شود که کاربران می‌توانند به ارتقا دادن آنها بپردازند.

بازی Super Lucky’s Tale در تاریخ ۱۶ آبان‌ماه (۷ نوامبر) برای ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید آن را که روی یکی از کاراکترهای دوست‌داشتنی آن تمرکز دارد، تماشا کنید.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده