نویسنده: محسن حقانی
// سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

ماموریت‌ های فصل هشت مردگان متحرک در بازی The Walking Dead: No Man's Land وجود دارد

شبکه AMC با استودیوی سازنده بازی موبایل The Walking Dead: No Man's Land در ارتباط بوده است تا ماموریت‌های فصل هشتم سریال در این بازی حضور داشته باشند.

فصل هشتم سریال پرطرفدار مردگان متحرک (The Walking Dead) به‌تازگی روی آنتن رفته است و وقت آن رسیده است تا دوباره شاهد نابود شدن شخصیت‌‌های دوست‌داشتنی در موقعیت‌های وحشتناک و غیرقابل پیش‌بینی باشیم! شبکه AMC با استودیو نکست گیمز (Next Games)، سازنده‌ی بازی The Walking Dead: No Man's Land در ارتباط بوده است تا ایده‌های جدید و جالبی را برای ارتباط این بازی موبایل و سریال تلویزیونی به ارمغان آورد. اگر شما یکی از بازیکن‌های The Walking Dead: No Man's Land هستید، خودتان را برای انجام ماموریت‌های برگرفته از فصل هشتم سریال The Walking Dead آماده کنید؛ حرکتی که واقعا طرفداران سریال را خشنود خواهد کرد. به طور خاص، ماموریت‌هایی که به بازی اضافه خواهند شد شامل لحظات مهم، سلاح‌های جدید و شخصیت‌هایی از قسمت این هفته سریال خواهند بود تا این دو مدیوم سرگرمی را بیش از پیش به یکدیگر نزدیک کند.

در حالی که معمولا با محتویات و کانتنت‌های بازی‌های برگرفته از سریال‌های تلویزیونی هماهنگ می‌شویم، اما این پدیده مساله‌ای نیست که غالبا شاهد همکاری یک بازی و سریال تلویزیونی به‌صورت هفتگی باشیم؛ موردی که در نوع خود واقعا عالی است. این موضوع بازیکن‌ها را تحت فشار قرار می‌دهد که تا حد امکان با پخش هفتگی سریال به منظور جلوگیری از افشا شدن داستان توسط بازی، هماهنگ باشند.

دانلود بازی اندروید و آیفون The Walking Dead: No Man's Land


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده