نویسنده: محسن حقانی
// سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۶

بازی Night in the Woods برای اندروید و آیفون منتشر می‌شود

استودیو اینفینیت فال اعلام کرد بازی Night in the Woods در سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های موبایل منتشر خواهد شد.

زمانی که بازی ماجراجویی Night in the Wood از طریق شبکه استیم برای پی سی منتشر شد، توانست به واسطه‌ی شخصیت‌پردازی واقعی و روایت یک داستان احساسی قدرتمند نظر همه را به سمت خود جلب کند. بر طبق پیام منتشر شده در شبکه توییتر توسط استودیو اینفینیت فال (Infinite Fall)، بازی اندروید و بازی آیفون Night in the Woods در سال آینده میلادی (۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های موبایل منتشر خواهد شد.

اساس بازی Night in the Woods دقیقا چیست؟ خب، این موضوع بستگی دارد که شما سوال را از چه کسی بپرسید؛ برای اینکه هر شخص می‌تواند از جنبه‌های متفاوت بازی لذت برده باشد. در درجه‌ی اول، Night in the Woods یک اثر در سبک ماجراجویی است که روی بخش‌های اکتشاف، داستان و ده‌ها کاراکتر متفاوت تمرکز می‌کند. شما در نقش یک گربه بازی خواهید کرد و شخصیت‌های جهان Night in the Woods همه حیواناتی با شکل و شمایل انسان-گونه هستند که در شهرکی معدنی از Possum Springs زندگی می‌کنند.

بازی Night in the Woods داستان ترک تحصیل مای بوروفسکی از دانشگاه را روایت خواهد کرد؛ کسی که به شهر پوسم اسپرینگز باز می‌گردد تا ارتباط دوباره‌ای با دوستان قدیمی خود برقرار کند، اما خیلی چیزها و مردم دیگر آنطور نیستند که قبلا بوده‌اند. همه چیز در اطراف مای تغییر کرده است و از آن بدتر به‌نظر می‌رسد چیز مرموزی درون جنگل وجود دارد! کاربران شبکه استیم شیفته‌ی بازی Night in the Woods شده‌اند؛ خصوصا بخش‌های مربوط به بازگو کردن روابط بین فردی و مسائل اجتماعی در آن. 

Night in the Woods از آن دست ساخته‌هایی است که باید پس از انتشار در سال ۲۰۱۸ روی موبایل، حتما آن را تجربه کنید.


منبع TouchArcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده