// سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

فضای مورد نیاز بازی Assassin's Creed Origins مشخص شد

با نزدیک شدن به عرضه بازی Assassin's Creed Origins، فضای مورد نیاز این بازی روی پلی‌استیشن 4 مشخص شد.

تا سه روز دیگر بازی Assassin's Creed Origins عرضه خواهد شد و می‌توان این بازی را مورد انتظارترین نسخه Assassin's Creed در میان نسخه‌های اخیر دانست. بازی که به واسطه تغییراتی در گیم‌پلی و حتی دنیای بازی، قصد دارد مخاطبان این مجموعه را راضی کرده و یک اساسین کرید واقعی را برای‌شان خلق کند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، فضای مورد نیاز بازی Assassin's Creed Origins روی کنسول پلی‌استیشن 4 مشخص شده است. با توجه به صفحه این بازی در فروشگاه پلی‌استیشن، نوشته شده که Assassin's Creed Origins به ۴۴.۵۹ گیگابایت فضای خالی نیاز دارد. همچنین فضای مورد نیاز نسخه‌های دیلاکس و گلد ادیشن این بازی نیز در صفحه پلی‌استیشن استور بازی مشخص شده است و ۴۴.۹۱ گیگابایت از فضای کنسول شما را اشغال خواهند کرد.

اگر تا به امروز اطلاعاتی از بازی Assassin's Creed Origins ندارید، می‌توانید با مراجعه به پیش نمایش زومجی از این بازی، اطلاعات دقیقی کسب کنید. زومجی در بخشی از پیش نمایش خود در مورد بازی Assassin's Creed Origins نوشته است:

یکی از ابتدایی‌ترین بخش‌های بازی‌های نقش‌آفرینی این است که شما کلاس کاراکتر خود را انتخاب می‌کنید و سپس به ماجراجویی می‌پردازید. با اینکه در Origins این خبر نخواهد بود، اما آیتم‌هایی که انتخاب خواهید کرد، کلاس شخصیتتان را مشخص می‌کنند. بایک می‌تواند یک جنگجو، تکاور یا یک آدم سرکش باشد. اینکه چه آیتم‌هایی را برای مبارزه انتخاب کنید و چه مهارت‌هایی از بایک را گسترش دهید و قابلیت‌هایش را فعال کنید، کاملا به خود شما بستگی خواهد داشت. همچنین المان‌هایی مثل ابزار مختلف و لوت از دیگر بخش‌های بازی هستند که به تازگی به ستون‌های این بازی اضافه شده‌اند.

بازی Assassin's Creed Origins در تاریخ پنج آبان ماه (۲۷ اکتبر) روی کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع Gameidealist
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده