// سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

Razer هدست مخصوص بازی Electra V2 را معرفی کرد

کمپانی Razer، هدست مخصوص بازی Electra V2 را معرفی کرد و طبق اعلام این کمپانی از امروز عرضه خواهد شد.

چند سال از عرضه هدست مخصوص بازی Electra توسط کمپانی Razer می‌گذرد و بالاخره این کمپانی نسل بعد هدست‌های مخصوص بازی Electra را با نام Electra V2 معرفی کرد. این هدست دارای دو مدل خواهد بود که مدل اول با جک ۳.۵ میلی‌متری آنالوگ و مدل دوم با پورت USB برای صدای ۷.۱ کاناله عرضه می‌شود. Electra V2 با استفاده از درایور ۴۰ میلی‌متر، علاوه بر بازی‌ها برای طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها نیز مناسب است. هدست مخصوص بازی Razer Electra V2 تنها ۲۹۴ گرم وزن دارد و بدنه آن از جنس آلومینیوم ساخته شده تا انعطاف پذیری مناسبی برای کاربران داشته باشد. این هدست به صورت نرم‌افزاری از صدای ۷.۱ کاناله پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا با تنظیمات دلخواه خود صدای هدست را کالیبره کنند. 

کاربران می‌توانند میکروفون هدست را در جهت‌های مختلفی قرار دهند و حتی در صورت لزوم می‌توانند میکروفون را از هدست جدا کرده و بیرون بیاورند. حساسیت میکروفون هدست Electra V2 بر روی ۳ +/- ۴۱- و فرکانس ۱۰۰۰ هرتز قرار دارد و فرکانس پاسخگویی آن نیز ۱۰۰ تا ۱۰ هزار هرتز است در حالی‌که هدفون این هدست، فرکانس پاسخگویی ۲۰ هرتز تا ۲۰ هزار هرتز دارد. علاوه بر این، کاربران برای کم و زیاد کردن حجم صدا یا قطع و وصل کردن صدا قادر خواهند بود از روی هدست به راحتی اقدام کنند.

جک ۳.۵ میلی‌متری هدست گیمینگ Razer Electra V2 با بسیاری از دستگاه‌ها از جمله پی سی، مک، پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و سایر موبایل‌ها سازگار و طول این کابل ۱.۳ متر خواهد بود.

طبق اعلام کمپانی Razer، قیمت هدست مخصوص بازی Electra V2 جدید این شرکت ۵۵ پوند انگلیس برای مدل ۳.۵ میلی‌متری و ۶۵ پوند انگلیس برای مدل USB درنظر گرفته شده است


منبع Eteknix
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده