نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

تصویر فرار شخصیت بوبا فت از گودال سارلاک فاش شد

اخیرا تصویری از محصولات کمپانی لگو از مجموعه جنگ ستارگان منتشر شده که در آن تصویر فرار شخصیت بوبا فت از گودال سارلاک دیده می‌شود.

شخصیت بوبا فت (Boba Fett) یکی از شکارچیان جایزه بگیر مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) است و محبوبیت بسیار زیادی را در بین طرفداران جنگ ستارگان دارد. با این حال، در فیلم جنگ ستارگان اپیزود ششم: بازگشت جدای (Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi) که در سال ۱۹۸۳ اکران شد، مشاهده کردیم که این شخصیت پس از مبارزه با لوک اسکای‌ واکر با بازی مارک همیل، به درون گودال سارلاک افتاد و به نظر می‌رسد که توسط جانوری که در این گودال زندگی می‌کند، کشته شده باشد. با این حال، والت دیزنی مدتی پیش تایید کرد که این شخصیت موفق شده است تا از این گودال که بیش از هزار سال قدمت دارد، فرار کند؛ اما تا به امروز داستانی از فرار شخصیت بوبا فت از گودال سارلاک منتشر نشده است.

حال یکی از کاربران وب‌سایت ردیت اخیرا تصویری را از محصولات لگو منتشر کرده است که در این تصویر دو محصول جدید این کمپانی که قرار است در سال ۲۰۱۸ منتشر شوند، دیده می‌شود. در این تصویر، دو شخصیت بوبا فت و دارث ویدر (Darth Vader) قابل مشاهده هستند که که روی بسته هر شخصیت یک تصویر مفهومی نیز قرار داده شده است، اما چیزی که بحث بر انگیز شده تصویر روی جعبه شخصیت بوبا فت است. در این تصویر شخصیت بوبا فت در حال فرار از گودال سارلاک دیده می‌شود که جت‌پک خود را روشن کرده و در حال تیراندازی به این هیولای هشت پا مانند است. این تصویر نشان می‌دهد که چگونه این شخصیت که پس از درگیری با لوک و گروهش در این گودال گرفتار شده بود، در حال فرار از آن است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Boba Fett

این برای اولین‌بار است که تصویری رسمی از این نبرد منتشر شده است. تا پیش از این تنها می‌دانستیم که بوبا فت به نحوی در حوادث فیلم Return of the Jedi زنده مانده است، اما اکنون تصویری فاش شده که نشان می‌دهد بوبا فت چگونه برای بقا می‌جنگد. با این حال، شایعات زیادی مبنی بر ساخت فیلمی فرعی از دنیای جنگ ستارگان براساس داستان شخصیت بوبا فت نیز شنیده می‌شود. سال گذشته شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه ساخت فیلم Boba Fett هنوز در دستور کار کمپانی لوکاس فیلم است و ممکن است در آینده شاهد انتشار خبرهایی در این رابطه باشیم.

این احتمال نیز وجود دارد که اتفاقات فیلم بوبا فت پس از سه گانه اصلی دنیای جنگ ستارگان جریان داشته باشد تا کمی تغییر در روند فعلی فیلم‌های فرعی این مجموعه که حوادث هر دو فیلم پیش از اتفاقات سه گانه اصلی دنیای جنگ ستارگان جریان دارند، ایجاد کند. با این وجود، لوکاس‌فیلم پیش از این در نظر داشت که براساس شخصیت بوبا فت فیلمی مستقل تولید و منتشر کند و حتی برای کارگردانی این فیلم با جاش ترانک، کارگردان فیلم موفق تاریخچه (Chronicle) و فیلم شکست خورده چهار شگفت‌انگیز (Fantastic Four)، نیز مذاکره و گفتگو کرده بود، اما طبق گفته کاتلین کندی، رئیس استودیو لوکاس‌فیلم، در نهایت توافقی بین استودیو و ترانک حاصل نشده است.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده