// دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰

تاریخ عرضه بازی Dragon Ball FighterZ مشخص شد

کمپانی Bandai Namco تاریخ دقیق عرضه بازی مبارزه‌ای Dragon Ball FighterZ را برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی مشخص کرد.

تا عرضه بازی مبارزه‌ای کمپانی باندای نامکو از مجموعه Dragon Ball، تنها حدود سه ماه باقی مانده است. این اخبار بازی امروز از سوی ناشر آن اعلام شد. پیش‌تر سازندگان تاریخ عرضه بازی Dragon Ball FighterZ را «اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی» اعلام کرده‌ بودند و حال اعلام شد که بازی مذکور در تاریخ ۸ بهمن‌ماه (۲۸ ژانویه ۲۰۱۸) در آمریکا و اروپا برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی عرضه خواهد شد.

بازی Dragon Ball FighterZ در آرک سیستم ورکز (Arc System Works) توسعه یافته است که استودیوی مذکور را با بازی‌هایی مبارزه‌ای همچون بازی Guilty Gear و بازی BlazBlue می‌شناسیم. FighterZ یک بازی مبارزه‌ای دو‌بعدی و آرکید است که جمع مبارزان آن از مجموعه Dragon Ball تشکیل شده و کاراکترهای آن با مدل‌های سه‌بعدی طراحی شده‌اند. اخیرا متوجه شدیم که دو کاراکتر دیگر از این مجموعه، یعنی Nappa و Captain Ginyu در این بازی حضور خواهند داشت و در کنار کاراکتر‌های دیگر همچون Android 16 ،Future Trunks ،Krillin و Piccolo قابل بازی خواهند بود.

در ادامه می‌توانید تصویر جلد بازی Dragon Ball FighterZ را مشاهده کنید.


Dragon Ball FighterZ

علاوه بر جنبه‌های رقابتی این بازی مبارزه‌ای، FighterZ در خود حالتی داستانی را جای داده است که گویا در آن، Android 16 بیدار شده است و مبارزان Z-Fighters پی‌در‌پی نابود شده‌اند. در حین حالت داستانی، کاربران هدایت کاراکتر‌های مختلف را در هر یک از قسمت‌های آن در اختیار می‌گیرند.

طرفداران این مجموعه می‌توانند نسخه کالکتور بازی Dragon Ball FighterZ را نیز خریداری کنند که یک مجسمه هفت اینچی از کاراکتر Goku ضمیمه آن شده است. پیش‌خرید نسخه فیزیکی این بازی شامل نسخه اصلی آن می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد که به دو کاراکتر این بازی یعنی Super Saiyan Blue Goku و Super Saiyan Blue Vegeta دسترسی زودهنگام داشته باشند. همچنین کاربران می‌توانند با پیش‌خرید کردن این بازی زودتر به نسخه بتای عمومی FighterZ دست پیدا کنند. ضمنا کمپانی باندای نامکو سیزن پس بازی FighterZ را معرفی کرده که با خریداری آن هشت کاراکتر قابل بازی دیگر در دسترس بازیکن قرار می‌گیرد.

برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیشین بازی Dragon Ball FighterZ می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده