نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

تبلیغ تلویزیونی جدید فیلم Thor: Ragnarok

مارول تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم Thor: Ragnarok را منتشر کرده است که در آن بخشی از خلاصه‌ نقدهای این فیلم نمایش داده می‌شود.

مدت کوتاهی است که نقدهای اولیه فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) منتشر شده است که این نقدها نشان می‌دهد که این فیلم قرار است به یکی از بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی امسال و دنیای سینمایی مارول تبدیل شود. با این حال، بیشتر تمرکز نقدهای این فیلم روی شوخی‌های فیلم و طنز ویژه تایکا وایتیتی بوده است و منتقدان کمتر در مورد صحنه‌های اکشن و مبارزات فیلم که ممکن است طرفداران دوست داشته باشند در مورد آن بیشتر بدانند، صحبت کرده‌اند. با وجود این، مشخص است که فیلم Thor: Ragnarok قرار است به بهترین فیلم ثور (Thor) در سه‌گانه این شخصیت محبوب تبدیل شود و حال مارول تبلیغ تلویزیونی جدیدی از این فیلم را منتشر کرده است. علاوه بر صحنه‌های جدید، در این ویدیو شاهد خلاصه برخی از نقدها و تمجیدهای منتقدان از این فیلم هستیم. همچنین بخش‌هایی از این ویدیو ممکن است اطلاعات مهمی را از این فیلم برای شما فاش کند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

علاوه بر نمایش صحنه‌های جدید فیلم Thor: Ragnarok از جمله تصویر جدید از صحنه ملاقات لوکی و ثور با هلا، برای اولین بار شاهد حضور شخصیت اودین در این فیلم نیز هستیم. همچنین برخی از دیالوگ‌های اودین در این فیلم نیز در این ویدیو پخش می‌شود. کارگردانی فیلم Thor: Ragnarok بر عهده تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم شکار برای مردم وحشی (Hunt for the Wilderpeople)، بوده است و استفانی فولسوم، کریگ کایل، اریک پیرسون و کریستوفر یوست کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

کریس همسورث در نقش ثور، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری، کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش بروس بنر/هالک، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ، کیت بلانشت در نقش هلا، بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، کلنسی براون در نقش سورت، جیمی الکساندر در نقش سیف و سم نیل در نقشی نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Ragnarok حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم  Thor: Ragnarok برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر امسال (۱۲ آبان) برنامه‌ریزی شده است. همچنین این فیلم قرار است در روز سه‌شنبه این هفته در سینماهای بریتانیا اکران شود. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده