نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۸

اشاره کریستال داینامیکس به نسخه جدید بازی Legacy of Kain

استودیو کریستال داینامیکس اخیرا با انتشار توییت‌هایی، به سری Legacy of Kain اشاره کرده است. 

اگر از جمله گیمر‌های نسبتا قدیمی باشید، احتمالا با سری Legacy of Kain آشنا هستید؛ سری‌ای که اولین نسخه آن در سال ۱۹۹۶ منتشر شد و در مجموع شاهد انتشار پنج نسخه از آن بودیم. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو کریستال داینامیکس، سازنده این سری، چند وقتی است که توییت‌هایی منتشر و در آن‌ها به این مجموعه اشاره می‌کند. این توییت‌ها با موضوع‌های مختلفی منتشر شده‌اند، اما در اکثر آن‌ها شاهد اشاره به شخصیت Raziel هستیم و احتمالا بازی جدید این سری، در هر قالبی که باشد، به این کاراکتر مربوط خواهد بود. 

ممکن است کریستال داینامیکس قصد ساخت یک نسخه کاملا جدید از این سری قدیمی را داشته باشد یا شاید حتی شاهد ریمستر یک نسخه از این مجموعه باشیم. آخرین نسخه این سری، Legacy of Kain: Defiance بود که در سال ۲۰۰۳ منتشر شد. پس از آن، بازی Legacy of Kain: The Dark Prophecy معرفی شد که قرار بود توسط استودیو ریچوال اینترتینمنت ساخته شود، اما این بازی پس از مدتی لغو شد. سپس یک بازی دیگر با نام Legacy of Kain: Dead Sun برای پلی استیشن 4 معرفی شد که این اثر هم در نهایت در سال ۲۰۱۲ لغو شد. 

مایکل برینکر، طراح ارشد استودیو کریستال داینامیکس، در مصاحبه‌ای که سال ۲۰۱۵ با سایت فایندر داشت، اعلام کرده بود که احتمال انتشار نسخه‌ای از مجموعه Legacy of Kain برای کنسول‌های نسل هشتمی پنجاه-پنجاه است و حال باید منتظر ماند و دید که در نهایت، توییت‌های منتشر شده توسط کریستال داینامیکس به چه شکلی به این مجموعه مرتبط خواهند بود. 

نظر شما در این مورد چیست؟


منبع HardCop
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده