نویسنده: حسین سلیمی
// سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۶

نشان تجاری Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds به حالت تعلیق درآمد

استودیوی گوریلا گیمز که قرار بود بسته الحاقی جدید بازی Horizon: Zero Dawn را با نام The Frozen Wilds در تاریخ ۱۶ آبان منتشر کند، حال به مشکلاتی برای منتشر کردن این بازی برخورد کرده است.

دفتر ثبت اختراعات و علامت‌های تجاری آمریکا با نام (USPTO) که در زمینه صدور گواهی برای اختراعات و نشان تجاری برای محصولات فعالیت می‌کند، پروژه‌ی استودیوی گوریلا گیمز را با نام Horizon Zero Dawn :The Frozen Wilds به تعلیق انداخته است. USPTO اعلام کرده شرکت دیگری، با نام تجاری هیوج گیمز (Huuuge) که یک توسعه‌دهنده در زمینه‌ی بازی‌های موبایل است، بازی خود را با نام Frozen Wild در ماه مه (اردیبهشت-خرداد)، قبل از شرکت سونی ثبت کرده است.

The Frozen Wilds

شرکت هیوج گیمز در طی درخواستی که از دفتر ثبت اختراعات و علامت‌های تجاری آمریکا USPTO داشت، خواستار این بود تا نام بازی Frozen Wild به این شرکت بازگردانده شود. بازی Frozen Wild از شرکت هیوج گیمز، یک بازی رایگان است که در ۱۷ اکتبر منتشر شده است و بسته الحاقی The Frozen Wilds از شرکت سونی، با قیمت ۱۹.۹۹ دلار، قرار است در ۷ نوامبر (۱۶ آبان) برای پلی استیشن 4 عرضه شود.

حال شرکت سونی با این مشکل که سر راه منتشر شدن بازی Horizon Zero Dawn :The Frozen Wilds قرار گرفته است، چگونه روبه‌رو خواهد شد؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده