// سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۰

مورگان فریمن در اثر جدید کارگردان فیلم Marshall حضور خواهد داشت

نقش اصلی فیلم Powell، به کارگردانی رجینالد هودلین را مورگان فریمن ایفا خواهد کرد.

مورگان فریمن یکی از بازیگران موفق و پرکار هالیوود است که در فیلم‌های زیادی نقش یکی از اعضای دولت آمریکا را داشته و به‌زودی قرار است بار دیگر در نقش یکی از اعضای مهم دولت رونالد ریگان و جرج بوش در فیلم Powell به کارگردانی رجینالد هودلین حضور پیدا کند؛ کارگردانی که در حال حاضر فیلم Marshall را روی پرده‌های سینما دارد که نقدهای نسبتا خوبی را از سوی منتقدین دریافت کرده است.

فیلم جدید هادلین باز هم به دل تاریخ آمریکا زده و این بار روی شخصی به نام کالین پاول زوم کرده است؛ یکی از سربازان جنگ ویتنام و ژنرال چهار ستاره‌ای که به‌عنوان مشاور امنیت ملی کارش را در دولت ریگان شروع می‌کند و سپس به مقام ریاست ستاد مشترک ارتش آمریکا می‌رسد و سرانجام در دولت جرج بوش پسر به اولین فرد آمریکایی-آفریقایی بدل می‌شود که به‌عنوان وزیر امور خارجه ایالات متحده از مجلس سنا رای اعتماد می‌گیرد. اما چیزی که باعث می‌شود زندگی این شخص برای ما جالب باشد، مدارکی است که وی مبنی بر وجود سلاح‌های کشتار جمعی ممنوعه در عراق به سازمان ملل ارائه داد و زمینه تهاجم آمریکا به این کشور را فراهم کرد.

مورگان فریمن قرار است نقش کالین پاول را در این فیلم ایفا کند و اد ویتورث کار نوشتن فیلم‌نامه را بر عهده گرفته است. این فیلم توسط کمپانی هایدپارک اینترتینمنت و همچنین کمپانی مورگان فریمن با نام رولیشنز اینترتینمنت توسعه می‌یابد و بدین ترتیب فریمن یکی از تهیه‌کنندگان فیلم نیز خواهد بود.

اگر بخواهیم به‌طور کوتاه به تاریخچه بازی فریمن در فیلم‌های بیوگرافی اشاره کنیم، باید از فیلم Lean On Me در سال ۱۹۹۸ نام ببریم که در آن فریمن در نقش جو لوییس کلارک، یک ناظم مدرسه در نیوجرسی، به ایفای نقش پرداخته بود. پس از آن، وی در فیلم‌های مختلفی چون Deep Impact ،Olympus Has Fallen و London Has Fallen به ترتیب در نقش رییس جمهور آمریکا و رییس مجلس نمایندگان ایالات متحده بازی کرد. خارج از فیلم‌های سیاسی، وی در نقش افراد ارتشی آمریکا نیز به بازی پرداخته است؛ از حضور در نقش ژنرال بیلی فورد در فیلم Outbreak گرفته تا بازی در نقش آبراهام کورتیس در فیلم Dreamcatcher. اما شاید هیچ‌یک از این اشخاص به اندازه مالکوم ایکس و نلسون ماندلا معروف نباشند و احتمالا مورگان فریمن افتخار می‌کند که در نقش این دو شخصیت بزرگ نیز بازی کرده است.

با توجه به نقدهای نسبتا خوبی که فیلم Marshall کسب کرده است، می‌توان به فیلم بعدی هودلین، به‌ویژه با حضور مورگان فریمن به‌عنوان شخصیت اصلی امیدوار بود.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده