نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲

تصویر جدید فیلم Fantastic Beasts 2 به سنگ جادو اشاره می‌کند

تصویر جدیدی از فیلم موجودات جادویی ۲ (Fantastic Beasts 2) منتشر شده که در آن به سنگ جادو اشاره می‌شود.

سال گذشته، فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them (موجودات جادویی و زیستگاه آن‌ها) به روی پرده‌های سینما رفت. اتفاقات این فیلم حدود ۵۰ سال قبل از اتفاقات مجموعه فیلم‌های هری پاتر (Harry Potter) و دور از مدرسه هاگوارتز، در شهر نیویورک جریان داشت. این فیلم بر اساس کتابی به همین نام ساخته شده و حال دنباله فیلم Fantastic Beasts در دست ساخت است. فیلمبرداری و تولید فیلم Fantastic Beasts 2 مدتی است که آغاز شده و اتفاقات این فیلم در شهر پاریس رخ خواهد داد. همچنین کمپانی برادران وارنر مدتی پیش تصویری را از فیلم Fantastic Beasts 2 منتشر کرده‌ بود. حال، این کمپانی تصویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار را منتشر کرده است.

این تصویر توسط صفحه رسمی فیلم Fantastic Beasts در فیسبوک منتشر شده است که یک صندوق یا یک کتاب چرمی را نشان می‌دهد که روی قفل آن عبارت مخفف NF دیده می‌شود. ممکن است که کلمه NF کمی اسرارآمیز به‌نظر برسد، اما اگر خبرهای فیلم Fantastic Beasts 2 را دنبال کرده باشید، متوجه خواهید شد که این کلمه به نام نیکلاس فلامل اشاره دارد و این کلمه در واقع مخفف نام این دانشمند و شیمیدان مشهور قرن ۱۴ و ۱۵ میلادی هست که قرار است در این فیلم حضور داشته باشد. طبق توصیفی که برادران وارنر ‌از این تصویر منتشر کرده، این تصویر به سنگ جادو نیز اشاره دارد که فلامل از طریق این سنگ به عمر جاودانه دست پیدا می‌کند. این تصویر در واقع اشاره می‌کند که سنگ جادو ممکن است بخش مهمی از داستان و اتفاقات فیلم Fantastic Beasts 2 را تشکیل بدهد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Fantastic Beasts 2

ماه گذشته، کمپانی برادران وارنر حضور بازیگران جدیدی را در فیلم Fantastic Beasts 2 تایید کرده بود. برونتیس جودورافسکی در نقش نیکلاس فلامل، درک ریدل در نقش تراکویل تراورس، پاپی کربی تیچ در نقش رزیر، ولف راث در نقش اسپیلمن، ویکتوریا یتس در نقش بانتی، کورنل جان در نقش آرنولد گازمن و جسیکا ویلیامز در نقش یک شخصیت نامشخص، از جمله بازیگران جدیدی هستند که این کمپانی حضور آن‌ها را در این فیلم تایید کرده است.

پیش از این حضور جانی دپ در نقش گلرت گریندل والد، جود لاو در نقش دامبلدور جوان و کالوم ترنر در نقش تسئوس اسکمندر، در فیلم Fantastic Beasts 2 تایید شده بود. همچنین بازگشت ادی ردمین در نقش نیوت اسکمندر، کاترین واترستون در نقش تینا گلدستین، ازرا میلر در نقش کریدنس بربون، زو کراویتز در نقش لیتا لسترنج، آلیسون سودول در نقش کویینی گلدستین و دن فوگلر در نقش جیکوب کوالسکی، در این فیلم تایید شده است. 

فیلم Fantastic Beasts 2 قرار است در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۵ آبان ۱۳۹۷) اکران شود. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Fantastic Beasts 2 مانند قسمت اول بر عهده جی. کی. رولینگ خواهد بود و دیوید یتس نیز مانند فیلم اول کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده